کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آشنایی با خدمات نمایندگی تعمیرات بوش

3 خرداد 1399 ساعت 19:51

نقش لوازم خانگی در هر خانه ای بسیار پر رنگ است و روز به روز بر اهمیت آن ها افزوده می شود به طوری که کمتر خانه ای را می شود دید که در آن لوازم خانگی وجود نداشته باشد.


نقش لوازم خانگی در هر خانه ای بسیار پر رنگ است و روز به روز بر اهمیت آن ها افزوده می شود به طوری که کمتر خانه ای را می شود دید که در آن لوازم خانگی وجود نداشته باشد. این مساله را زمانی که به بازار می روید، بهتر می توانید درک کنید چون تنوع زیادی را در برند، طرح و رنگ خواهید دید. در میان این برندها برند بوش توانسته رشد و رونق زیادی داشته باشد و سهم بالایی از فروش بازار را کسب کند. بر اساس گزارشات انجام شده لباسشویی، ظرفشویی و یخچال بوش بیشترین طرفداران را داشته و در سال به دلیل سفارش بالا، تولید انبوهی از این محصولات را دارند.

نکته مثبتی که در مورد لوازم خانگی بوش وجود دارد این است که از کیفیت بالا و تکنولوژی به روزی در محصولاتش استفاده کرده است. همین موجب شده که خرابی کمتری را در محصولات برند بوش داشته باشیم ولی بازهم این احتمال وجود دارد که در آن ها عیب و نقصی ایجاد شود. فقط باید حواستان باشد که در صورت خرابی آن ها حتما با نمایندگی تعمیرات بوش تماس بگیرید. با این کار دیگر نگران تعمیر محصولات خود نیستید. اگر به دنبال نمایندگی مجاز تعمیرات بوش هستید ما بهترین انتخاب برای شما هستیم.
در این نمایندگی، می توانید تعمیرکارانی با تجربه و و دانش بالا را به راحتی در کمتر از یک ساعت به منزل خود بیاورید و دستگاه خود را تعمیر کنید. ما به محض تماس شما و گزارش خرابی، تعمیرکار بوش را با ابزارهای لازم به محلتان می فرستیم تا دستگاه شما را عیب یابی کند و عیب آن را با دقت بالا شناسایی کند. اگر عیب جزئی باشد، تعمیرکار تنها با تعمیر آن را برطرف می کند. اگر عیب دستگاه جدی باشد و نیاز به تعویض قطعه داشته باشد تعمیرکار قطعه اورجینال را جایگزین قطعه معیوب می کند.
مساله ای که باید در نظر بگیرید این است که بعضی از افراد به ازای تعمیر به شما هزینه کمی را پیشنهاد می دهند. گول این افراد را نخورید. با این کار امکان دارد آسیب بدتری را به دستگاه خود وارد کنید و نتوانید دیگر آن را تعمیر کنید. آنوقت به خود می گویید کاش تعمیر را به دست فردی حاذق در زمینه تعمیرات بوش می سپردید.
در این مطلب، قصد داریم سه تا از محبوب ترین خدمات نمایندگی بوش را برای شما عزیزان معرفی کنیم. در صورتی که با خواندن این مطلب باز هم سوالی در زمینه تعمیر بوش داشتید، حتما با 22225007-021 تماس بگیرید تا به صورت رایگان متخصصان ما به سوال های شما پاسخ دهند. با ما همراه باشید.

تعمیر یخچال بوش

یخچال به دلیل اینکه از فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری می کند از اهمیت بالایی برخوردار است به طوری که نمی توان حتی یک روز بدون آن زندگی کرد. شما در هنگام خرید یخچال باید حواس خود را جمع کنید که از برند معروفی یخچال بخرید و همچنین برندی را انتخاب کنید که سرویس و خدمات پس از فروش خوبی را به شما ارائه دهد. یخچال های بوش بهترین انتخاب برای شما خواهند بود زیرا علاوه بر تنوع در رنگ و طراحی، از قطعات با کیفیت بالا در ساخت شان استفاده شده است.



باز هم یخچال های بوش نیز امکان خرابی دارند و در این شرایط نیاز به تعمیر پیدا می کنند. اقدامات زیر در هنگام خراب شدن یخچال می توانند کمک به سزایی به شما بکنند:
- اگر به سراغ یخچال خود رفتید و دیدید کار نمی کند، در گام اول با نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال بوش تماس بگیرید و مشکل را به کارشناسان ما بگویید. در صورتی که نیاز به تعمیر باشد، تعمیرکار یخچال بوش سریعا به منزل شما می آید.
- در گام دوم، باید تعمیرکار براساس دانش و مهارت خود یخچال بوش را به درستی و با دقت بالا عیب یابی کند. این مرحله بسیار مهم است زیرا اگر قطعه معیوب به درستی تشخیص داده نشود امکان دار مشکل حادتر شود!!!
- در این گام، تعمیرکار یخچال بوش، باید کم هزینه ترین و بهترین راه حل را برای تعمیر به شما پیشنهاد دهد. علاوه بر این، اگر نیاز به تعویض قطعه باشد، تعمیرکار باید از قطعه اورجینال برای اینکار استفاده کند.
- در آخرین مرحله، تعمیرکار ، یخچال را تعمیر می کند و به ازای تعمیر به شما کارت ضمانت میدهد. با این کار شما می توانید در صورت خرابی مجدد گزارش داده و تعمیر به صورت رایگان انجام شود.
تعمیر یخچال بوش باید توسط نمایندگی تعمیرات یخچال بوش انجام شود. پس همین الان با 22225007-021 تماس بگیرید تا به کمک شما بیایم.

مشکلات رایج در یخچال بوش

 
- خراب بودن یخساز
در صورتی که یخساز یخچال از کار افتاده است امکان دارد موتور یخساز خراب شده باشد. گاهی نیز امکان دارد شیر ورودی خراب شده باشد یا اینکه فیلتر از کار افتاده باشد.
- روشن نشدن یخچال
اگر دیدید یخچال بوش شما روشن نمیشود در ابتدا برق متصل به آن را چک کنید. اگر برق مشکلی نداشت امکان دارد جعبه کنترل و یا برد یخچال نیاز به تعمیر داشته باشد.
- خارج نشدن آب و یخ از یخچال
در این حالت احتمالا فیلتر یخچال مشکل پیدا کرده است. شما باید به طور منظم فیلتر یخچال خود را عوض کنید.
- سرد نبودن فضای داخل یخچال
اگر دمای داخل یخچال خنک نیست، احتمالا ترموستات خراب باشد.

مهمترین نشانه های خرابی یخچال بوش

 
از مهم ترین نشانه های خرابی یخچال می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- نشتی گاز یخچال
- خاموش شدن یخچال
- اتصالی سیم های یخچال
- جریان برق در بدنه
- شنیدن صداهای بلند و بد از یخچال
- پاره شدن واشر درب یخچال
- ایجاد نقص در یخساز
- معیوب شدن کمپرسور یخچال
- مصرف زیاد برق در یخچال

چرا تعمیر یخچال بوش با ما؟؟

تعمیر یخچال بوش کار هر کسی نیست و نمیتوان برای این کار به هرکسی اعتماد کرد. بهترین کار تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال بوش است. حتما از خود می پرسید چرا باید برای این کار به ما اعتماد کنید. ما بهترین انتخاب برای شما هستیم زیرا:
- دارای شعب متعدد در سراسر تهران هستیم و می توانیم تعمیرکار را در کمتر از یک ساعت به منزل شما بفرستیم.
- شعار ما تعمیر به جای تعویض است. پس تا جایی که امکان دارد به تعمیر یخچال بوش شما میپردازیم.
- اگر نیاز به تعویض قطعه داشته باشید ما از قطعات اصلی برای تعمیر استفاده می کنیم.
- تمام تعمیرکاران بیش از 20 سال سابقه در زمینه تعمیرات یخچال بوش دارند و شما بابت تعمیر خیالتان راحت است.
- به ازای تعمیر به شما ضمانت 6 ماهه می دهیم تا در صورت خرابی مجدد تعمیر یخچال بوش را به صورت رایگان برای شما انجام دهیم.

تعمیر لباسشویی بوش

شاید برای شما هم پیش آمده که در یک روز که به جلسه یا مهمانی مهمی دعوتید به سراغ لباسشویی خود بروید و ببینید روشن نمی شود. بدون شک ناراحت می شوید و به فکر تعمیر آن میفتید. تنها سوالی که در ذهن شما ایجاد می شود این است که تعمیر لباسشویی را به چه کسی واگذار کنید تا با بهترین کیفیت این کار را برای شما انجام دهد.
اگر شما هم لباسشویی بوش دارید و خراب شده است باید حواستان باشد که کار را به کاردان بسپارید زیرا در لباسشویی این برند از تکنولوژی های بسیار پیشرفته استفاده شده است. به شما اخطار می دهیم تعمیر لباسشویی بوش خود را به هرکسی واگذار نکنید زیرا امکان دارد خسارت جبران ناپذیری را به شما وارد کند و مجبور شوید لباسشویی خود را به طور کامل عوض کنید.




تعمیر لباسشویی بوش
توسط نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش بهترین کاری است که می توانید انجام دهید زیرا برای تعمیر از بهترین تعمیرکاران می توانید کمک بگیرید. تعمیرکاران ما دارای سابقه ای طولانی مدت در زمینه تعمیرات لباسشویی بوش هستند و می توانند با کمترین هزینه بهترین تعمیر را به شما تحویل دهند. در ضمن، شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز که خواستید در خواست تعمیر بدهید و در کمتر از یک ساعت تعمیرکار را درب منزل خود ببینید. پس همین الان با 22225007-021 تماس بگیرید و در خواست تعمیرکار بدهید.

مشکلات متداول لباسشویی بوش

 
اختلالاتی که به احتمال زیاد در لباسشویی شما ایجاد می شودعبارتند از:
- روشن نشدن لباسشویی
اگر به سراغ لباسشویی خود رفتید و دیدید روشن نمی شود، در ابتدا برق ورودی آن را چک کنید. اگر مشکل از برق نبود سیم های لباسشویی را چک کنید. اگر مشکل از این موارد نبود امکان دارد مشکل از فیوز داخلی باشد و سوخته شده باشد. ایجاد نوسانات برق در لباسشویی نیز امکان دارد برد لباسشویی را بسوزاند که موجب روشن نشدن لباسشویی می شود.
- ایجاد سر و صدا در لباسشویی
اگر دیدید که در زمان شست و شو، لباسشویی شما سر و صدا می کند امکان دارد خرابی از بلبرینگ باشد. اگر در زمان تخلیه آب، لباسشویی سر و صدا می کند مشکل از پمپ تخلیه است و باید آن را تعویض کنید.
- پر نشدن لباسشویی با آب
اگر در لباسشویی آب وارد نمی شود به احتمال زیاد مشکل از شیرهای ورودی آب و یا سنسور تشخیص آب است. حتما این دو مورد را چک کنید.
- لباسشویی روشن می شود ولی کار نمی کند
عوامل متعددی موجب این مشکل می شود. امکان دارد درب لباسشویی را به درستی نبسته باشید و یا سنسور درب خراب باشد. امکان دارد سنسور تشخیص سطح آب خراب شده باشد. اشکال دیگر این است که برد یا ترموستات خراب شده باشند. تمامی موارد را چک کنید.

تعمیر ظرفشویی بوش

در هر خانه ای که بروید در آشپزخانه آن حتما یک ماشین ظرفشویی میبینید که به خانم ها در شست و شوی حجم زیاد ظرف ها کمک می کند. اهمیت ماشین ظرفشویی را زمانی که مهمان های زیادی دارید خیلی خوب می توانید درک کنید!! خبر خوبی که می توانیم به شما بدهیم این است که ظرفشویی های تولید شده توسط برند بوش بهترین تکنولوژی ها و قطعات با کیفیت بالا  را در ساخت شان به  کار می برند و خیلی کم معیوب می شوند. همین ویژگی موجب شده که ظرفشویی بوش بیشترین فروش را نسبت به ظرفشویی سایر برندها داشته باشد.




با این حال امکان دارد که ظرفشویی بوش شما به دلیل استفاده نادرست از آن یا به دلیل استهلاک زیاد دچار نقص شود و نتواند مانند قبل به کار خود ادامه دهد.

مشکلات رایج ظرفشویی بوش

مشکلاتی که امکان دارد برای ماشین ظرفشویی شما ایجاد شود عبارتند از:
- کار نکردن ظرفشویی
اگر خواستید ظروف را بشویید و متوجه شدید ماشین ظرفشویی روشن نمی شود، ابتدا برق ورودی به دستگاه را چک کنید. اگر مشکل از برق ورودی نبود، ببینید درب ظرفشویی را به درستی بسته اید یا خیر.
- کثیف بودن ظرف ها بعد از شست و شو
در صورتی که بعد از شست و شوی ظروف متوجه شدید که ظرف ها همچنان کثیف هستند، یا مشکل از این است که پودر ظرفشویی نامرغوب است و یا اینکه به مقدار کافی از پودر استفاده نکردید.
- نشت آب از ماشین ظرفشویی
اگر آب از ماشین ظرفشویی خارج شود دلایل متعددی دارد. ابتدا چک کنید که درب ظرفشویی را به درستی بستید. سپس لوله ها و شیلنگ ظرفشویی را چک کنید. اگر مشکل از این ها نبود امکان دارد ظرفشویی به درستی تراز نشده باشد.
- قفل نشدن درب ماشین ظرفشویی
اگر درب ظرفشویی بسته نشد شما می توانید یکبار درب رو باز و بسته کنید و ببینید مشکل حل می شود یا نه. اگر مشکل بر طرف نشد باید قفل و سوئیچ درب را بررسی کنید.

نشانه های خرابی ظرفشویی بوش

از مهمترین نشانه های خرابی ظرفشویی بوش می توان موارد زیر را نام برد: در صورتی که هرکدام از نشانه های ذکر شده را در ظرفشویی خود دیدید حتما نیاز به تعمیر دارید. تعمیر ظرفشویی بوش حتما باید توسط نمایندگی مجاز تعمیرات ظرفشویی بوش انجام شود وگرنه آسیب بدی امکان دارد به دستگاه خود وارد کنید. همین الان با 021-22225007 تماس بگیرید تا تعمیرکار ظرفشویی بوش خود را در سریع ترین زمان ممکن به منزل شما بفرستیم.
در این مطلب، تلاش کردیم هر آنچه را که باید درباره تعمیر ظرفشویی، لباسشویی و یخچال بوش خود نیاز دارید به شما معرفی کنیم. در صورتی که نیاز به نمایندگی مجاز تعمیرات بوش دارید اینجا کلیک کنید تا در کمتر از یک ساعت تعمیرکار به محل شما اعزام شود.
 


کد مطلب: 728637

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/728637/آشنایی-خدمات-نمایندگی-تعمیرات-بوش

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com