شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۵

درآمد عجیب و باورنکردنی ویلموتس در ایران

شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب: 728591
سرمربی بلژیکی و پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان شکایت سرسختانه‌ای از فدراسیون به فیفا برده و منتظر دریافت غرامت است.
درآمد عجیب و باورنکردنی ویلموتس در ایران
به گزارش جهان نيوز، اگر ویلموتس از طریق پرونده سازی علیه فدراسیون فوتبال در فیفا 6میلیون یورو دیگر به عنوان غرامت بگیرد، بابت هر بازی دو میلیون یورو از ایران درآمدسازی می‌کند!

قرارداد ویلموتس با فاصله بدترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران بود و حالا او به جز پولی که گرفته شش میلیون یورو دیگر هم می‌خواهد که در صورت دریافت این پول، تقریبا برای هر بازی دو میلیون یورو دریافتی خواهد داشت. با این حساب ویلموتس به نوعی از مورینیو و گواردیولا هم گران‌تر می‌شود.

گفتنی است؛ ویلموتس در همان چهار بازی هم متحمل دو شکست مقابل بحرین و عراق شد که یک آبروریزی بزرگ برای کارنامه فوتبال ایران به شمار می‌رود. 
 
منبع: میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
..........
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
آقای سردبیر این خبرهای رنج آور را تیتر نزنید، کسانی که این قراردادها رو چه ازنظر حقوقی و مسائل دیگر امضا کرده اند و به نتیجه منفی رسوندن ، آیا فکر نمیکنند که این پولها از بیت المال مسلمین است، زن و بچه شان شب راحت میخوابند، اون دنیایی هم هست و باید پاسخگو باشند
United States
مشتری سر موضوع کوچکی ناراضی میشود و بسیاری از کاسب ها شب راحت نمیخواهند..... حالا این رئیس ها چطور خوابشان میبرد؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم از گلویش پائین نرفته از دماغش بیرون بیاد .