شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

خلاقیت در اسباب کشی چگونه باعث سهولت این کار می شود؟

شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب: 728590
وقتی صحبت از اسباب کشی می شود، یک کار سخت و خشک و طاقت فرسا را به خاطر می آوریم که کاملا سخت است و زمان زیادی میگیرد و بسیاری از این مشکلات! چگونه اسباب کشی را برای خود راحت تر کنیم؟ با خلاقیت در اسباب کشی می توانید این کار را تا حدودی برای خود ساده تر کنید و  از سختی و رنج در امان  باشید. برای این که بتوانید ذهن خود را در این کار خلاق کنید به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید. کارتن اسباب کشی باید ضخیم و جا دار باشد که کارتن اسباب کشی ایزی پک این ویژگی را دارد.
 
چند ایده برای اسباب کشی که این کار را بسیار ساده تر می کند
 
برای این که بتوانید این کار را از حالتی که می باشد خارج کنید و کمی قابل تحمل تر و ساده تر آن را انجان دهید؛ می بایست تا چند ایده که برای خلاقیت در اسباب کشی می باشد را در کار خود به کار گیرید. یکی از ایده هایی که می توانید در این کار به کار بگیرید این است که جمع آوری و بسته بندی وسایل را در روز های مختلف انجام دهید و در حداقل یک هفته قبل از اسباب کشی این کار را انجام دهید. خلاقیت در اسباب کشی به شما ایده می دهد که وسایلی را که هر روز به آن ها نیاز ندارید را زود تر جمع کنید. با این کار هم فشار ناشی از این کار را کم تر می کنید هم وقت می کنید که این کار را سر فرصت انجام دهید.

از دیگر ایده های نابی که در این کار به کمک شما می آید، این است که در حین بسته بندی وسایل سعی کنید لیستی از آن ها را تهیه کنید. برای مثال روی یک کارتن بنویسید:

شکستنی ها، و داخل آن بشقاب ها و پیاله ها را قرار دهید. سپس در لیست مورد نظر بنویسید که در کارتن شکستنی ها، بشقاب ها و پیاله ها را قرار داده اید. با انجام این کار زمانی که به منزل جدید رفتید و اسباب کشی تمام شد می دانید چه وسیله ایرا از کجا بردارید.

از دیگر مزیت های نوشتن این لیست این است که زمانی که به منزل جدید رفتید و خواستید وسایل خود را در منزل خود بچینید و آن ها را به کار بگیرید، با توجه به این لیست می توانید اولویت . اهمییت هر کدام از وسایل را برای این که اول بچینید را در یابید. با خلاقیت در اسباب کشی می توانید کار های خود را بسیار ساده تر انجام دهید و مدیریت وسایل خود را بر دست بگیرید.
 
اسباب کشی
 
یکی از ویژگی های انسان ها تنوع طلبی می باشد. به همین دلیل بیشتر مردم دوست دارند تا منزل خود را هر چند سال یکبار تغییر دهند. مهم ترین چالشی که این افراد در تغییر محل سکونت خود دارند این است بتوانند وسایل منزل خود را به بهترین نحو ممکن جابجا کنند یا به عبارت دیگر اسباب کشی خوب و مطمئنی داشته باشند. اسباب کشی را یم توان به عنوان یکی از پرچالش ترین کارها دانست. در این مقاله به این موضوع اشاره شده که بتوانیم با خلاقیت اسباب کشی را بسیار ساده تر انجام دهیم. یکی از راهکار ها برای انجام هر کاری این است که از خلاقیت خود بهره مند شوید. به کمک خلاقیت می توانید راه حل مشکلات خود را بیابید و خیلی ساده تر با چالش های موجود در هر کاری مواجه شوید. اثاث کشی منزل در تهران نیز همانطور که گفته شد یکی از پر چالش ترین کارها می باشد و اگر نتوانید از خلاقیت خود در انجام آن بهره ببرید کارتان سخت می شود. برای این کار افرادی که در این زمینه تجربه دارند ترفند هایی را در نظر گرفته اند ا به کمک این ترفند ها بتوانیم راحت تر اسباب کشی کنیم و با چالش های کمتری مواجه شویم.
 
 
چندی از ترفند های جالب برای اسباب کشی
 
تا الان متوجه شده اید که با خلاقیت در اسباب کشی می توانید این کار را بسیار ساده تر انجام دهید. در این قسمت سعی کرده ایم تا ترفند های را برای اسباب کشی ذکر کنیم که این کار را برای شما به سادگی آب خوردن کند:
 
برای بسته بندی وسایل خود از نایلون های حباب دار استفاده کنید!
 
فقط از روز نامه ها برای بسته بندی وسایل خود استفاده نکنید. سعی کنید تا از این مدل نایلون ها نیز استفاده کنید تا بتوانید امنیت این کار را تضمین کنید. لازم به ذکر است که شرکت های معتبر در زمینه باربری دارای تیم هایی هستند که تمامی این کار ها را انجام می دهند اما این مقاله برای آن دسته از مردم نوشته شده که قصد دارند تا بسته بندی وسایل را خودشان انجام دهند. اما اگر نمی خواهید خودتان انجام دهید، بسته بندی لوازم منزل ایزی پک پیشنهاد ما به شماست.
 
استفاده از آسانسور
 
بعد از بسته بندی وسایل سعی کنید تا آن ها را با آسانسور پایین ببرید. این کر علاوه بر تضمین امنیت وسایل شماف خستگی این کار را نیز برای شما کم تر می کند. فقط باید یک سری نکات را حتما رعایت کنید. سعی کنید نهایت وزنی که می خواهید جابجا کنید یک چهارم ظرفیت آسانسور باشد. نکته دومی که باید به آن اشاره کنیم این است که برای جابجایی با آسانسور فقط وسایلی را در نظر بگیرید که یک سوم حجم داخل آسانسور را اشغال می کنند. اگر حس می کنید آسانسور ساختمان دچار مشکل است و یا مدت زیادی از آرخین تعمیر آن می گذرد و ممکن است در میانه ی کار مشکلی راوجود بیاورد، به هیچ وجه از آسانسور ها استفاده نکنید!
 
وسایل سنگین را چکار کنیم!؟
 
مبلمان منزلتان را ابتدا با سلفون روکش کنید و سپس سعس کنید که با احتیاط آن را جابجبا کنید. اگر در منزل خود پیانو دارید اصلا نگران نباشید. برای بسته بندی این طور وسیله ها ترفندهایی وجود دارد که تیم های اسباب کشی می دانند و البته لازم به ذکر است که افرادی که در منزل خود پیانو های کلاسیک دارند و ابعاد آن نیز بسیار بزرگ است می بایست حتمن برای جابجایی آن از تیم های اسباب کشی و کارگر های مجرب در خواست کنند. همچنین برای حمل تلوزیون های بزرگ و حساس نیز این کار را حتما انجام دهید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *