پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۹
۴

برنامه «عصر جدید» از امشب برمی‌گردد

شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب: 728585
"عصر جدید" بعد از تعطیلی موقت، امشب خودش را به آنتنِ تلویزیون می‌رساند.
برنامه «عصر جدید» از امشب برمی‌گردد
به گزارش جهان نيوز، در دوران سختِ کرونایی، "عصر جدید" جزو برنامه‌هایی بود که چند قسمتی را بدون تماشاگر ایام نوروز روی آنتن رفت و بعد از آن مدتی ترجیح داد روی آنتن نباشد تا شرایط بهتر شود و جان شرکت‌کننده و یا عوامل برنامه به خطر نیفتد. از این رو مدتی "عصر جدید" در تعطیلی به سر برد تا اینکه احسان علیخانی در لایو اینستاگرام و جریان گپ و گفت با علیرضا وهاب‌زاده مشاور وزیر بهداشت و گفت‌وگوی غیرمنتظره با وزیر بهداشت از شرایط جدید ضبط ادامه فصل دوم برنامه "عصر جدید" گفت که مرحله مقدماتی آن در نوروز 1399 روی آنتن رفت.

او در این گفت‌وگوی مجازی از شروع ضبط دوباره برنامه بدون حضور تماشاگر از امروز خبر داد و اعلام کرد که هر روز قرار است یک قسمت ضبط کنند.  لوکیشن برنامه با همکاری شهرداری، سازمان آتش‌نشانی و مرکز بهداشت صداوسیما ضدعفونی شده و قرار است از عید فطر هم پخش برنامه شروع شود.

این برنامه براساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، امشب و فردا شب روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت؛ البته بدون تماشاگر. در واقع دو قسمت "عصر جدید" امشب همزمان با شب عید فطر و فردا یکشنبه چهارم خردادماه بدون تماشاگر روی آنتن می‌رود. قرار است در هفته‌های آینده، برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با تماشاچی محدود، ضبط شود.

فصل دوم مسابقه "عصر جدید" با اجرای احسان علیخانی، داوری امین حیایی، آریا عظیمی‌نژاد، سید بشیر حسینی و رویا نونهالی حوالی ساعت  22:30 روی آنتن شبکه سه می‌رود.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هیچ جوره حرفهای این دختر یزدی که شب عید فطر امد تو کتم نمیره اخه من خودم هم یزدی ام الان تو محله ما که شاید از خیلی جاهای دیگه عقب مونده تر و قدیمیتره همه دخترها ازادن به دانشگاه برن. سرکار برن و رانندگی کنن حتی برای خانوادشون افتخار و سربلندی داره مثلا دختر دایی های من همشون با اینکه خیلی هم مذهبی و محجبه هستن قبل از ازدواج هم دانشگاه رفتن حتی توی یه شهرستان خارج از استان یزد و هم سرکار رفتن و هم رانندگی میکنن
.
Iran, Islamic Republic of
....
خخخخ
Iran, Islamic Republic of
عالییییی با تشکر از احسان علی خانی
Iran, Islamic Republic of
ساعت چند شروع شد؟