جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۶

دکتر عقیلی در راه مبارزه با کرونا به شهادت رسید

جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۵
کد مطلب: 728509
بنا بر اعلام مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، حمید عقیلی پنجمین مدافع سلامت این شهر است که در راه مبارزه با ویروس کرونا شهید شد.
دکتر عقیلی در راه مبارزه با کرونا به شهادت رسید
به گزارش جهان نيوز به نقل از صبح مشهد، حمیدرضا رحیمی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به شهادت پنجمین مدافع سلامت مشهد، گفت: شهید حمید عقیلی پزشک مشهدی مدتی در آی سی یو بستری و به کرونا مبتلا شده بود، با وجود همه تلاش‌ها به علت درگیری شدید ریه، به شهادت رسید.

او با اشاره به اینکه عقیلی پزشک عمومی بوده و مدت‌ها مسئولیت درمانگاه ولیعصر (عج) را برعهده داشته است، افزود: ایشان بسیار انسان پاک و شریفی بود، خداوند در کنار امام حسین (ع) جایگاهش دهد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: بعد از شهادت حسن ارباب اولین شهید مدافع سلامت مشهد که در بیمارستان کامیاب به شهادت رسید و شهیدان دکتر یحیوی، وجدان و برادران که در این مدت در جبهه مبارزه با کرونا به شهادت رسیدند، دکتر حمید عقیلی پس از تحمل رنج بسیار به عنوان پنجمین شهید مدافع سلامت به یاران شهیدش پیوست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتش کنه خانواده مرحوم نذری کرده بودند که اگر شفا پیدا کند انجام دهند ولی سرنوشت ایشان این بود که به درجه شهید سلامت برسد
محمودرضا
Iran, Islamic Republic of
خداوند رحمت نماید انشاالله
حقیقت گو
Iran, Islamic Republic of
باسلام - روحش شاد . انشاء الله
حمید
Iran, Islamic Republic of
روحشون شاد... اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
Bulgaria
درود خدا برشهدای مدافع سلامت
Iran, Islamic Republic of
.......