پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۲

لیگ شروع شود انفجار کرونا رخ می‌دهد

جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۲
کد مطلب: 728507
رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت ضمن بیان اینکه تصمیم به آغاز مسابقات لیگ فوتبال منجر به انفجار کرونا در فوتبال می‌شود، گفت: از فدراسیون فوتبال خواستیم در پرونده اسکوچیچ دخالت نکند.
لیگ شروع شود انفجار کرونا رخ می‌دهد
به گزارش جهان نيوز، حسن نصراصفهانی با اشاره به برنامه فدراسیون فوتبال برای شروع تمرینات و مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: ما نامه‌ای را به صورت مکتوب به سازمان لیگ فرستادیم و خواهش کردیم در تصمیمشان برای شروع لیگ تجدیدنظر کنند بخصوص الان که استان خوزستان و شهر آبادان کاملاً در وضعیت قرمز است. شهر آبادان با دستور فرمانداری تعطیل است و تجمع ممکن نیست چه برسد به برگزاری تمرین و مسابقه. از سازمان لیگ خواهش می‌کنم این موضوع را بیشتر بررسی کند.

رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت تاکید کرد: فوتبال ارزش از دست رفتن سلامتی و جان انسان‌ها را ندارد. با وجود اینکه صنعت نفت هنوز روی کاغذ شانس کسب سهمیه آسیا دارد ولی اصلاً حاضر و راضی نیستیم که به فوتبالیست‌ها و اعضای تیم‌ها آسیبی برسد. واقعاً شرایط خطرناک است.

نصر اصفهانی افزود: شهر آبادان در حال حاضر تعطیل است و فرمانداری سعی دارد ورودی‌های شهر را هم ببندد. با این وضعیت ما چطور تمرینات را شروع کنیم؟ اصلاً امکان ندارد. ضمن اینکه پروتکل‌های اعلام شده برای گرفتن تست کرونا از بازیکنان هر پنج روز یکبار عجیب است. جواب تست کرونا یک روز زمان می‌برد. ممکن است بازیکن بعد از آن تست دچار کرونا شود. فوتبال هم یک بازی کاملاً درگیرانه است و در هر بازی و تمرین نزدیک به ۵۰ نفر از اعضای تیم درگیر هستند.

وی تاکید کرد: می‌گویند اتاق بازیکنان در هتل‌ها را تک نفره کنید. آیا به وضعیت اقتصادی تیم‌ها نگاه نمی‌کنید؟ اگر آلمان این پروتکل‌ها را پیش برده به خاطر این است که فوتبالش درآمد دارد. ما زمین تمرین جداگانه نداریم که از آن استفاده کنیم. باید این مسائل را در نظر بگیرند. سلامت بازیکنان از هر چیزی مهمتر است.

رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت تصریح کرد: شروع مسابقات لیگ با همین وضعیت یعنی انفجار کرونا در فوتبال. از ستاد ملی مبارزه با کرونا می‌خواهم که در این ماجرا دخالت کند. هنوز به ورزش‌های جمعی اجازه فعالیت داده نشده است و نمی دانم فدراسیون بر اساس کدام مجوز تصمیم به آغاز تمرین و لیگ گرفته است؟

نصراصفهانی همچنین در خصوص مشکلات مالی باشگاه صنعت نفت گفت: وضعیت مالی ما خوب نیست و اتفاقی هم رخ نداده است. با چند اسپانسر صحبت کردیم که مسابقات هم تعطیل است. اگر دراگان اسکوچیچ ۱۴۰ هزار دلار را به باشگاه پرداخته بود حداقل این پول در این وضعیت به کارمان می‌آمد.

رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت در خصوص اینکه اسکوچیچ اعلام کرده بود فدراسیون فوتبال این بحث را از باشگاه نفت پیگیری می‌کند، گفت: ما با فدراسیون طرف نیستیم. حتی از فدراسیون هم با ما تماس گرفتند اما خواهش کردیم در این ماجرا دخالت نکنند. گفتیم اگر از اسکوچیچ وکالت دارید در خدمتتان هستیم که پاسخی ندادند. طرف ما اسکوچیچ است. پرونده شکایت ما هم از این مربی به کمیته تعیین وضعیت فیفا رفته و در حال بررسی است.
 
منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
.......
علی
Iran, Islamic Republic of
اصلا برای همیشه لیگ را تعطیل کنید این پول بیت المال را که در شکم فوتبالیست می کنید صرف جاده سازی کنید تا این همه هموطن ما هرسال کشته نشوند