جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۴

فرزندان خاشقچی: قاتل پدرمان را بخشیدیم

جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب: 728474
فرزندان جمال خاشقچی، روزنامه نگاری که در کنسولگری عربستان به قتل رسید، از عفو قاتل پدرشان خبر دادند.
فرزندان خاشقچی: قاتل پدرمان را بخشیدیم
به گزارش جهان نيوز، صلاح خاشقچی، فرزند جمال خاشقچی، روزنامه نگار سعودی که در اکتبر سال ۲۰۱۸ در کنسولگری عربستان در شهر استانبول به قتل رسید اعلام کرد فرزندان جمال خاشقچی اعلام کرده اند قاتل پدرشان را بخشیده و عفو کرده اند.

صلاح خاشقچی امروز جمعه در حساب توییتری خود نوشت: در این شب با فضیلت به سخن خداوند متعال بر می‌گردیم، آنجا که در کتاب کریمش می‌فرماید: و جزای هر بدی، بدی مانند آن است، پس هرکس گذشت کند و اصلاح نماید، اجر او با خداوند است و او ظالمان را دوست ندارد (سوره شوری آیه ۴۰) برای همین، ما- فرزندان جمال خاشقچی- اعلام می‌داریم که بخاطر خداوند متعال از قاتل پدرمان گذشتیم و همه ما امید اجر و پاداش از خداوند متعال را داریم.
این در حالی است خدیجه چنگیز، نامزد جمال خاشقچی امروز جمعه در واکنش به سخنان صلاح خاشقچی گفت هیچ کس حق ندارد قاتلان و آمران به قتل او را ببخشد.

خدیجه چنگیز در حساب توییتری خود اعلام کرد: جمال در کنسولگری کشورش به هنگام حضور در آنجا به منظور دریافت برگه تکمیل روند رسمی ازدواجش کشته شد. قاتلان با ترتیبی از پیش (تعیین شده) از عربستان آمده بودند. هیچ کس حق عفو و گذشت ندارد. ما نه از قاتلان و نه از کسانی که دستور قتل را دادند، گذشت نخواهیم کرد.
 

وی در ادامه افزود: جمال به چهره‌ای جهانی مبدل شده و جنایت این قتل از بین نخواهد رفت و من و هرکسی به دنبال عدالت است، تا تحقق آن و رسیدن به مقصودمان ادامه خواهیم داد.

قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی در سال ۲۰۱۸، ابعادی جهانی در پی داشت. آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا و دولت‌های غربی اعلام کرده اند معتقدند محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی دستور قتل خاشقچی را داده است. این در حالی است که مقامات سعودی هرگونه نقش در این مسأله را انکار می‌کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
.........
Iran, Islamic Republic of
شاید ایناهم مثل جریان نجفی با پول حلش کردن!
United Kingdom
فاز پسره رو درک نمی کنم چون قتل پدرش یک مساله عادی نبود......
United States
پسران قاشقچی حالا باید اسمشان را عوض کنند بگذارند چنگالچی!!!