چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۱
۲

پیام قالیباف به مناسبت روز قدس +عکس

جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 728471
محمدباقر قالیباف، نماینده منتخب مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرام خود به مناسبت روز قدس پستی را به اشتراک گذاشت.
به گزارش جهان نيوز، محمدباقر قالیباف، نماینده منتخب مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرام خود به مناسبت روز قدس نوشت:

"روز قدس و عقلانیت انقلابی
مبارزه با رژیم صهیونیستی علاوه بر آنکه وظیفه‌ای شرعی و انسانی است، عاقلانه و محاسبه‌گرانه هم هست. این رژیم منحوس، ماشین تولید شر  است. قدرتمند شدن مردم و کشورهای منطقه بیشترین خطر را برای موجودیت این رژیم به همراه دارد. راهبرد آنها این است که هیچ کشوری نباید قدرتمندتر از رژیم غاصب صهیونیستی باشد تا خطری آنها را تهدید نکند. پس این رژیم همیشه با همراهی مستکبرین به طور سازمان یافته مسلمانان را در جنگ، فقر و مهم‌تر از همه اختلاف نگاه می‌دارند و برای اینکار حکومت‌های فاسد را روی کار می‌آورند و حکومت‌های مستقل را تهدید یا تحریم می‌کنند. مبارزه با این رژیم، مبارزه با فقر و وابستگی و بی عدالتی و ناامنی هم هست.

با این حال موتور این ماشین تولید شر با آگاه شدن مردم منطقه و رو شدن دست حکومت‌های وابستۀ منطقه در حال از کار افتادن است. جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است که با مقاومت مردمی می‌توان این رژیم را به خاک سیاه نشاند و شر آن را به خودش برگرداند. این رژیم به زودی در باتلاقی که خود درست کرده است فرو خواهد رفت و قدس شریف آزاد خواهد شد که ان الارض یرثها عبادی الصالحون"
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....
......