کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حمله سایبری گسترده به سایت‌های صهیونیستی

2 خرداد 1399 ساعت 3:14

یک رسانه صهیونیستی از هک شدن هزاران پایگاه در حمله سایبری به رژیم اشغالگر قدس پرده برداشت.


به گزارش جهان نیوز، با وجود تلاش های مسئولین رژیم صهیونیستی برای سرپوش نهادن بر حجم خسارتهای اولیه در جریان تهاجم سایبری که همچنان نیز در حال انجام است، اما برخی از رسانه های این رژیم بخش هایی از ابعاد این حمله سایبری را افشا می کنند.

پایگاه اطلاع رسانی رادیو اف ام 93 وابسته به روزنامه معاریو خبر داد ، در همان ساعات اولیه آغاز تهاجم سایبری بسیار وسیع ، هزاران پایگاه اطلاع رسانی اسرائیلی در فضای مجازی مورد تهاجم قرار گرفته و بر روی بسیاری از آنها پیام آغاز شمارش معکوس پایان اسرائیل قرار داده شد و در ادامه هشدار داده شد که شمار معکوس این پایان مدتهای زیادی است که آغاز شده است.

به نوشته این پایگاه عبری زبان ، در پی این حمله الکترونیکی، مسئولین هزاران سایت اعلام کردند با مشکلات متعددی روبرو شده اند و حتی از ذخیره کردن دیتاهای خود نیز عاجز شده‌اند.

این مسئولین تاکید کردند قادر به بک آپ گرفتن از سایت خود نیستند.

مسئولین ساختار فضای سایبری رژیم صهیونیستی هم به طور مکرر در حال هشدار به کاربران این رژیم برای عدم کلیک کردن بر روی لینک های ارسال شده برای آنان هستند و همچنین به آنها توصیه می کنند در صورت ورود به سایت های هک شدن از کلیک کردن بر روی لینک های موجود در آن نیز امتناع کنند.

به گفته کاربران در زمان ورود به بسیاری از سایت های اسرائیلی ابتدا پیام با مضمون (برای شما یک غافلگیری تدارک دیده ایم) را مشاهده می کند و بعد از کلیک کردن بر روی لینک از کاربر خواسته می شود اجازه دسترسی به دوربین را بدهد و بعد از آن هم ویدئویی که بر روی آن ساعت شمارش معکوس از بین رفتن اسرائیل است ظاهر می‌شود.

به زعم این رادیو این تنها ابتدای یک جنگ شبه واضح سایبری است که بین تل آویو و تهران در گرفته است.

رادیو اف ام همچنین اعتراف کرد این جنگ را اسرائیل با انتقال ویروس استارکس نت به رایانه های مراکز هسته ای ایران آغاز کرد.

منبع: تسنیم


کد مطلب: 728465

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/728465/حمله-سایبری-گسترده-سایت-های-صهیونیستی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com