پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

قیمت اقلام اساسی در خرداد ماه اعلام شد

پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب: 728441
رئیس سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نرخ فروش اقلام اساسی را در خرداد ماه در میادین میوه و تره بار اعلام کرد.
قیمت اقلام اساسی در خرداد ماه اعلام شد
به گزارش جهان نيوز، سعید راد رئیس سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن اعلام حمایت از آرمان قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین اعلام کرد: میادین و بازارهای میوه و تره بار در روز جمعه دوم اردیبهشت تعطیل هستند و شهروندان می‌توانند امروز (پنجشنبه اول خرداد ماه) از ساعت ۸ تا ۱۳ و از ساعت ۱۵ تا ۱۹:۳۰ با رعایت کامل نکات بهداشتی و با استفاده از ماسک و دستکش به این مراکز، مراجعه و مایحتاج و محصولات مورد نیاز خود را تهیه و خریداری کنند.

رئیس سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، در ادامه فهرستی از قیمت اقلام اساسی را در اولین روز خرداد ماه به شرح ذیل ارائه کرد:
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این قیمتهای در جول درج شده کجا هست تا بخریم که یک میوه ای به خانواده بدهیم بعنوان نمونه پرتقال شمال بالای ده هزارتوان است و مور اه اه و سایر