جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۵
۹

روایت جبرائیلی از رستم انقلاب +عکس

پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 728407
رستم انقلاب حقیقتا یک قهرمان سازندگی است که معتقد است کشور ما با تکیه بر داشته‌های بی‌نظیرش، به دستاوردهای بزرگی رسیده، اما حاکم بودن تفکرات غلط بر برخی بخش‌های مدیریتی، باعث شده است مردم ما از مسائلی آزرده باشند.
به گزارش جهان نيوز، سید یاسر جبرائیلی، رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد دیدار خود با وزیر نفت دولت دهم طی یادداشتی نوشت:

دیروز در جلسه سه ساعته‌ای میزبان برادر عزیزم مهندس رستم قاسمی وزیر نفت دولت دهم بودم. مروری کردیم بر تجارب گرانقدر ایشان از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(س) تا وزارت نفت و دوران پس از وزارت که در معیت حاج قاسم شهید کارهای اقتصادی محور مقاومت را دنبال می‌کرد. مهندس قاسمی حقیقتا یک گنجینه تمام عیار است که واقعیت "ما می‌توانیم" را از سدسازی تا پالایشگاه‌سازی و کشتی‌سازی تا مقابله با تحریم به تجلی رسانده است. خاطره سفر شجاعانه او به یمن به همراه کاپیتان صداقت‌نیا برای رساندن کمک به مردم مظلوم این کشور، از یادها نخواهد رفت. رستم انقلاب حقیقتا یک قهرمان سازندگی است که معتقد است کشور ما با تکیه بر داشته‌های بی‌نظیرش، به دستاوردهای بزرگی رسیده، اما حاکم بودن تفکرات غلط بر برخی بخش‌های مدیریتی، باعث شده است مردم ما از مسائلی آزرده باشند که حل و فصل آنها در مقایسه با کارهای عظیم انجام شده، هیچ کاری ندارد.

جوانان نسل سومی ان‌شاءالله با افتخار به دستاوردهای گذشته که توسط این عزیزان حاصل شده، استفاده از تجارب ارزنده آنان و تکریم این قهرمانان، گام دوم را پرقدرت خواهند برداشت.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
انشاالله
رستم انقلاب
Germany
یاسر جبرائیلی مدرک تحصیلیش چیه که چنین پوزیشنی بهش دادن؟! لیسانس زبان؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ببخشید پروفسور. کاش شما در گزینش شرکت داشتید
Iran, Islamic Republic of
فارغ از قبول داشتن يا نداشتن آقاي جبرائيلي، ايشان دانشجوي دكتراي اقصاد سياسي هستند.
Germany
...............
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
......