چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۱۰

خواهش دکتر نمکی برای لغو سفرهای خوش گذرانی

پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب: 728401
وزیر بهداشت با اظهار نگرانی نسبت به مواجه‌شدن با پیک مجدد بیماری در کشور گفت: سفرهای جدید به‌معنی ابتلاهای جدید است.
خواهش دکتر نمکی برای لغو سفرهای خوش گذرانی
به گزارش جهان نيوز، دکتر سعید نمکی در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار کرد: بزرگترین نگرانی ما این است که با رعایت نکردن فاصله‌گذاری و پروتکل‌ها، دوباره گرفتار پیک‌های بیماری در کشور باشیم.

وی افزود: الآن در استان خوزستان و برخی دیگر از استان‌ها که شاهد خیزهای جدیدی از بیماری هستیم، می‌بینیم که این امر کاملاً منطبق بر عدم رعایت اصول بهداشتی و پروتکل‌هاست. از مردم خواهش می‌کنم که در تعطیلات عید فطر نیز مانند بقیه همراهی‌هایی که با دولت و وزارت بهداشت داشتند، رعایت کنند و به سفر نروند و سفرهای جدید به‌معنی ابتلاهای جدید است.

وی ادامه داد: جمعیتی از کشور که هنوز به بیماری مبتلا نشده‌اند در بسیاری از نقاط بالای ۹۰ درصد است، اگر اتفاق جدیدی بیفتد و گرفتاری باعث خیز جدید بیماری در کشور شود، مهار آن برای بنده و همکارانم بسیار سخت و نفس‌گیر خواهد بود. عزیزانی که برای خوش‌گذرانی به سفر می‌روند برای یک مدت طولانی بیماری را با خود به‌همراه می‌آورند، ضمن اینکه همه بیماران نیز از این بستر سالم بیرون نمی‌آیند و ما تعداد قابل‌توجهی از هم‌وطنان عزیزمان را به‌دلیل کرونا از دست دادیم، بنابراین خواهشم این است که مردم مراعات کنند و سفر نروند.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: به‌خصوص در استان‌های قرمز کسی نباید رفت‌وآمد کند و این تصور که با گرم شدن هوا بیماری مهار خواهد شد خیال بسیار بیهوده‌ای است.
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این کاربا خواهش و التماس و نصیحت درست نمیشه.
مثل خیلی ازکشورها قاطع باشید تا درآینده انگشت ندامت به دندان نگیرید.
یه زحمتی میکشیدید در حرم امام رضا را هم باز میگذاشتید و از مردم خواهش میکردید نروند.
چرا به مسجد و حرم که میرسد قاطع هستید به مسافرت میرسد به التماس و عجز می افتید؟
Iran, Islamic Republic of
. دکتر چی کار کنه
Iran, Islamic Republic of
ببخشید دیر گفتید الان ملت تو جاده شمال هستند ...........
Iran, Islamic Republic of
برای مسافرت با خواهش و تمنا که یه چیز غیر ضروری هست!
برای باز کردن کاسبی مردم که نزدیک سه ماه تعطیله و مردم نیازمند یه لقمه نان با قاطعیت!
برای بیماری مثل کرونا توی یک شهر چندتا رستوران گرمابه باز باشه خطرناک تره یا هزاران نفر سر ریز بشن توی اون شهر؟!
رضا
Iran, Islamic Republic of
می فرمودید کمیته امداد بخشنامه کنند به خانواده های مستمند که دست از این سفرهای بی رویه دست بردارند! پدر بیامرز به دولتی ها و آقازاده هاشون و رانت خوارها اینها را بگید. سفر چه کاری به ملت داره؟؟؟؟؟!!!!1
United States
- خواهش میکنیم... تقاضا میکنیم.......!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
درسته مردم از بس به شما اعتماد دارند و حرف شما چه خوب و بد را هم قبول دارند مثل عید می نشینند تو خانه و مسافرت نمی روند.......خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
دکتر عزیز وبزرگوار مردم تقصیری ندارند .بازشدن وعادی نمودن مسئولین محترم در ستد ملی کروناست که مردم را به سمت وسوی عادی شدن سوق می دهد.لطفا از خودتان شروع کنید.اگر اوضاع عادی است بسم الله جناب آقای رییس محترم جمهور ووزرای شان بالاخص شما در اماکن وجمع های عمومی ضور بهم رسانید.......