پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

حالت تهاجمی ویروس همچنان در تهران وجود دارد

پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۱۴
کد مطلب: 728375
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به اینکه حالت تهاجمی ویروس همچنان در تهران وجود دارد گفت: مردم نباید نسبت به کرونا بی تفاوت شوند.
حالت تهاجمی ویروس همچنان در تهران وجود دارد
به گزارش جهان نيوز، علیرضا زالی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در روزهای اخیر شاهد آمار رو به تزاید جمعیت شهری و تردد در بافت شهری هستیم، اظهار داشت: نگرانی‌ها مثل قبل پا برجاست چرا که هیچ شواهد علمی و متقنی مبنی بر تضعیف و نابودی کرونا وجود ندارد.

زالی با اشاره به اینکه حالت تهاجمی ویروس کماکان در محیط وجود دارد گفت: در شرایط موجود نمی‌توان تغییری در این ویروس به وجود آورد.

وی بیان داشت: دو نکته‌ای که سبب تغییر آمار در تهران طی روزهای اخیر بوده است، رعایت بهداشت فردی و ماندن افراد پر خطر در منزل بوده است و یکی از نگرانی‌های موجود برگشت افراد پرخطر به بافت شهری است که می‌تواند تغییر محسوسی در آمار ایجاد کند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران افزود: مهم‌ترین موضوع و آسیب خطرناکی که در اپیدمی‌ها وجود دارد، تسامح مردم است که تصور کنند بیماری کنترل شده است و این درک که مردم خسته شده‌اند وجود دارد اما در حال حاضر سلامتی و حفظ جان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

زالی عنوان داشت: نسبت به روز گذشته در آمارها یک و نیم درصد تغییر کاهشی داشته‌ایم که چشمگیر نبوده و همانطور که گفتیم آمار با یک شیب ملایم رو به کاهش است و همچنان توصیه می‌شود که از ترددهای غیرضروری خودداری به عمل آید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
آمار تا آخرین جمعه ی ماه رمضان کاهشی خواهد بود....!!!