جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
۳

ماجرای سفارش ویژه آیت‌الله بهجت به رهبرانقلاب

چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب: 728290
بر اساس این پست آیت الله بهجت به تدریس آیت الله خامنه‌ای اهتمام ویژه‌ای ورزیده و رهبر انقلاب نیز به سفارش ایشان برای درسشان اهمیت قائل بودند و نهایت سعی خود را برای جلوگیری از تاخیر یا تعویق در کلاس درس می‌کردند.
ماجرای سفارش ویژه آیت‌الله بهجت به رهبرانقلاب
به گزارش جهان نيوز، بر اساس این پست آیت الله بهجت به تدریس آیت الله خامنه‌ای اهتمام ویژه‌ای ورزیده و رهبر انقلاب نیز به سفارش ایشان برای درسشان اهمیت قائل بودند و نهایت سعی خود را برای جلوگیری از تاخیر یا تعویق در کلاس درس می‌کردند.

" سفارش آیت‌الله بهجت به رهبری برای تدریس درس خارج‌
راوی: حجت‌الاسلام شیخ علی بهجت
 
[رهبر انقلاب]از زمان ریاست جمهوری روابط را به واسطه یکی از آقایان [با آیت‌الله بهجت]تجدید کرده بودند، و نامه‌ها و یادداشت‌ها [بین‌شان رد و بدل می‌شد]. بعد هم که هر چند وقت یک‌بار [در منزل]حضور [پیدا می‌کردند].

همین درسی که ایشان مشغول [تدریس]آن است با اصرار آقا بود. آقای بهجت به ایشان اصرار کرده بود [تدریس داشته باشند]. از قضا فردی معنوی هم این را به ایشان گفته بود. ایشان هم [با خود گفته بودند]: «عجب! چرا هر دوی این‌ها اصرار دارند به درس! حتما چیزی هست!» دیگر [درس را]شروع کردند؛ و حتی اگر ایشان موقع درس مسافرت می‌کرد، حاج آقا از من می‌پرسید برای چه ایشان مسافرت کرده است؟ مگر وقت درس نیست؟! خیلی لطیف بودند!

من از [وضع درس]آقا (رهبری) پرسیدم که چرا ایشان [تعطیل کردند]، گفتند «به ایشان بفرمایید، ایشان (رهبری) چهارشنبه [درس]را تعطیل می‌کنند، اما بقیه روزها درس [برقرار]است. حتی [رهبری]از سفر که برگشته بود، و خیلی خسته بود، ما فکر می‌کردیم حتما درس شنبه تعطیل است. [اما]دیدیم ایشان با تمام خستگی مطالعه درس شنبه را انجام داده بودند و برای درس آمدند.»

خاطراتی از رهبر انقلاب و آیت‌الله بهجت-۳
۲۷ اردیبهشت، سالروز رحلت حضرت آیت الله بهجت ".

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ديگه توصيه اخلاقي جواب نميده فقط اعدام محتكرين مسكن و خودرو و ارز
Iran, Islamic Republic of
بدلیل مشکلات، مردم دیگه اصلأ قاطی کردند،....
Iran, Islamic Republic of
درود بر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و رحمت خدا بر روح آیت الله بهجت. متاسفانه یک عده نمیخواهند این گونه مطالب را ببینند.