جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۸
رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان:

تا ۲۵ سال دیگر، اسرائیلی در کار نخواهد بود/ هدف اصلی ما در منطقه آزادسازی قدس اشغالی است که بالاخره محقق خواهد شد/ همه زندگی سردار سلیمانی برای قدس بود

چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 728264
رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان دلیل تاسیس رژیم صهیونیستی و ادامه حیات آن را عمل نکردن ملت‌ها به وظایفشان دانست و گفت که این رژیم ۲۵ و یا حداکثر ۴۰ سال آینده وجود نخواهد داشت.
تا ۲۵ سال دیگر، اسرائیلی در کار نخواهد بود/ هدف اصلی ما در منطقه آزادسازی قدس اشغالی است که بالاخره محقق خواهد شد/ همه زندگی سردار سلیمانی برای قدس بود
به گزارش جهان نيوز، سید «هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان اعلام کرد که مقاومت به پیشرفت و دستآوردهای قابل ملاحظه‌ای در سطح منطقه دست یافته است و  گزینه‌های خود برای مقابله با رژیم صهیونیستی را به خوبی می‌شناسد.

رئیس شورای اجرایی حزب الله با بیان اینکه مقاومت آماده پاسخگویی به هرگونه حماقت رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: امروز اسرائیلی که گفته می‌شد شکست ناپذیر است، شکست خورده و در انتخاب گزینه‌های خود نیز سرگردان است.

وی گفت: چیزی که از ماه می سال 2000 تاکنون تغییر کرده این است که مقاومت صلابت بیشتری پیدا کرده است. مقاومت امروز مطئمن است و نسبت به راه و گزینه‌های خود برای مقابله با دشمن صهیونیست آگاهی کامل دارد، این در حالی است که اسرائیل در گزینه‌های خود سردرگم است.

سید هاشم صفی الدین که با شبکه المیادین گفت‌وگو می‌‎کرد، افزود: هدف اصلی ما در منطقه آزادسازی قدس اشغالی است که بالاخره محقق خواهد شد، اما اینکه این آزادسازی با جنگی بزرگ محقق خواهد شد، هیچ کس نمی‌داند.

وی با تاکید اینکه مقاومت از زمان پیروزی در برابر رژیم صهیونیستی در سال 2006 (جنگ 33 روزه) به صورت مستمر رشد و فعالیت داشته است، اعلام کرد که مقاومت به مسئولیت‌های خود در در منطقه آشناست، در مقابل اسرائیل در تنگا قرار دارد و حتی برای سوالات نظامی خود، پاسخی ندارد.

عضو ارشد جنبش حزب الله لبنان افزود: صرف نظر از اینکه قدس چگونه آزاد خواهد شد، ما به وظایف خود عمل می‌کنیم و خود را برای مقابله با هر اتفاقی آماده خواهیم کرد.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان ادامه داد: آنچه که تغییر کرده، مواضع برخی کشورهای عربی در برابر اسرائیل است. برخی از نظام‌های عربی با عادی سازی احتمالی روابط خود با اسرائیل، به دنبال تحقق اجرای طرح‌های خود در منطقه هستند و می‌کوشند از طریق عادی سازی روابط، برای اجرای سناریوهای خود، امیدواری بزرگ ایجاد کنند.

شیخ صفی الدین عنوان کرد: همه طرح‌های اسرائیلی اعم از محاصره، فشار، الحاق و یهودی کردن به دلیل ترس و نگرانی از آینده است. اسرائیل به خوبی می داند که در منطقه معادله‌ای به اسم محور مقاومت وجود دارد.

وی ادامه داد: اسرائیل از وجود ترامپ برای هدف قرار دادن مقاومت سوء استفاده می‌کند. ایران به عنوان اولین کشور حامی مقاومت و کشورهای همسو مانند سوریه، جزو اهداف خصمانه رژیم صهیونیستی هستند.تغییراتی که در منطقه اتفاق افتاده باعث شده تا اسرائیل به تسریع تشکیل دولت یهودی فکر کند.

مقام بلندپایه حزب الله تاکید کرد که رژیم صهیونیستی محکوم به زوال و نابودی است و من به ضرس قاطع می‌گویم که اسرائیل 40 و یا شاید حتی 25 سال دیگر را نبیند. تاسیس این رژیم غاصب و ادامه حیات آن به دلیل عمل نکردن ملت‌ها به وظایفشان است، اما آنچه که امروزه اتفاق افتاده این است که ملت‌ها زمام امور و گزینه مقاومت را در دست خود گرفته‌اند.

وی در ادامه گفت که اسرائیل در لبنان نتوانسته معادله جدیدی را تثبیت کند. اسرائیل از اینکه معادلات جدیدی را اعمال کند، نگران است زیرا می‌داند که برای آن هزینه و تبعات دارد. از جمله پیروزی که لبنان در سال 2006 به دست آورده، این بود که به اسرائیل فرصت رسیدن به اهدافش را نداده است.

رئیس شورای اجرایی حزب الله یادآور شد: ما و گروه‌های مقاومت فلسطین در بهترین شرایط همکاری به سر می بریم و در جبهه واحد برای مقابله با معامله قرن و فشار به مقاومت قرار داریم.

وی افزود: زندگی و شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی رمز و نماد آرمان بزرگ قدس بود و فرمانده واقعی محوری بود که آن را ایجاد کرد. در واقع نام شهید حاج قاسم سلیمانی به مساله مقدس قدس گره خورد. همه زندگی سردار سلیمانی مساله قدس بود.

وی همچنین به زمزمه‌های مربوط به استقرار نیروهای بین المللی در مرزهای سوریه و لبنان اشاره کرد و درباره سرانجام آن هشدار داد و گفت: برخی‌ها با ایجاد تشکیل اتاق‌ عملیات مشترک با آمریکایی‌ها می‌خواهند تحرکات ما بین لبنان و سوریه را رصد کنند، اما این طرح با شکست مواجه خواهد شد.

شیخ صفی الدین با تاکید بر لزوم ازسرگیری روابط لبنان و سوریه گفت که در سایه فشار اقتصادی، اکنون بیروت بیش از دمشق نیاز به برقراری این ارتباط دارد و مخالفان این امر، مسئول مشکلات اقتصادی مردم لبنان هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آنوقت انتظار دارید اسرایل و امریکا و دیگران دست روی دست بگذارند
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
.............
جواد
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
انشاء اله 25 سال شاید هم به اذن خداوند زودتر
Iran, Islamic Republic of
...!!!
Iran, Islamic Republic of
از لبنان چه خبر؟