کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سعادتمند حقوق‌اش را به استقلال برگرداند!

31 ارديبهشت 1399 ساعت 8:19

مدیرعامل استقلال حقوق دریافتی خود از این سمت را به حساب باشگاه برگرداند.


به گزارش جهان نیوز، کمیسیون تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی روز گذشته اعلام کرد احمد سعادتمند بخاطر اینکه کارمند وزارت ورزش و جوانان است، باید حقوقی که در زمان تصدی ریاست هیأت مدیره باشگاه استقلال را دریافت می‌کرد را به دلیل دو شغله بودن برگرداند.
 
سعادتمند در واکنش به اخبار منتشر شده از سوی کمیسیون تحقیق و تفحص مجلس، مطلبی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و علاوه بر شفافیت‌سازی درباره دوران حضورش در هیأت مدیره باشگاه استقلال، خبر از بازگرداندن حقوق‌اش به حساب این باشگاه داد.
 
در پیام مدیرعامل باشگاه استقلال که به همراه دو تصویر از واریز پول به حساب این باشگاه درج شده، آمده است:
 
«یادم میاد بهمن ماه سال ۹۷ رئیس هیأت مدیره استقلال بودم، در اولین جلسه هیات مدیره یکی از همکاران باشگاه بهم گفت همسر محترمه‌اش در شرف مادر شدن هست و ۳ ماه هست که حقوق نگرفته و همین کافی بود که حتی یک چای هم در جلسات هیأت مدیره نخورم، چه برسه به اینکه بخوام حقوقی دریافت کنم. خدایا شکرت حتی یک ریال هم دریافتی نداشتم.
 
و اما در حال حاضر اگرچه شاید شایسته نبود فیش واریزی حقوق مدیر عاملی خودم به حساب باشگاه رو رسانه‌ای کنم و اصلا دوست نداشتم و بسیار ناقابل بود و اگر لازم شد از هواداران هم می‌خوام که به باشگاه خودشون کمک کنند، اما فکر می‌کنم شاید دوستان اتاق فکر سوژه دیگری پیدا کنند.»

منبع: ورزش سه


کد مطلب: 728260

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/728260/سعادتمند-حقوق-اش-استقلال-برگرداند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com