کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تاج: ویلموتس سر ما کلاه گذاشت

30 ارديبهشت 1399 ساعت 15:17

مهدی تاج، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد ویلموتس از ادبیات خوبی استفاده نکرد و سر ما کلاه گذاشت.


به گزارش جهان نیوز، مهدی تاج درباره اینکه مارک ویلموتس گفته بود فدراسیون فوتبال ایران سر او کلاه گذاشته است، اظهار داشت: او از ادبیات خوبی استفاده نکرد و بهترین جمله‌ای که می‌توان گفت، این بود که وی کلاه سر ما گذاشت. ویلموتس گفت بند سه ماهه را در ایران به قراردادم اضافه کرده‌اند ولی امکان دستکاری در هیچ قراردادی نیست. البته هر قراردادی زیر نظر فیفا بسته می‌شود، باید پرداخت شود و در اینجا فیفا نتوانست منابع مالی را به موقع به فدراسیون بدهد.

وی با بیان اینکه بانک مرکزی 10 تا 15 نامه به شرکت‌های مختلف برای تامین پول ارسال کرد تا قرارداد ویلموتس فسخ نشود، گفت: هر کسی قرارداد را فسخ کند، باید همه پولش را بگیرد. ویلموتس قرارداد را فسخ کرد، چون ما نتوانستیم پولش را به موقع بدهیم. خوشبختانه بندی در قرارداد وجود دارد که اگر هر کسی فسخ کرد، باید سه ماه غرامت پرداخت کند.
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته می‌شود برای ویلموتس یک بنز در نظر گرفته شد، تصریح کرد: بنزی در کار نبوده است. یک ماشین عادی که از قبل داشتیم و الان در کمپ تیم‌های ملی است، در اختیار ویلموتس بود و این هم از اخبار بد است. این اخبار را مردم هم خیلی نمی‌پذیرند.

تاج در این باره که پیش‌تر مارک ویلموتس را یک مربی نجیب خوانده بود، خاطرنشان کرد: ما پول او را ندادیم. هشت ماه نامه نوشتیم و نتوانستیم پول قرارداد ویلموتس را به موقع بدهیم تا او شکایت کند.

وی درخصوص روند این پرونده بیان کرد: وقتی بیمار شدم، مسئولان فدراسیون وکیل پرونده را تغییر دادند که پیش‌بینی‌های لازم را کرده‌اند. این وکیل لایحه‌ای داده که در جریانش نبودم و چیزهایی به ذهن مجموعه ما آمده که اگر لایحه جدید را بپذیرند، خوب است، چون لایحه آنها را رد کردند. در جریان دفاعیه بعدی نیستم.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال درباره شکایت کارلوس کی‌روش از فدراسیون برای عدم دریافت پاداش سومی جام ملت‌های آسیا خاطرنشان کرد: دیدار رده‌بندی در هر دوره از مسابقات برگزار می‌شد که این دوره برگزار نشد. در قرارداد کی‌روش آمده بود که اگر سوم رقابت‌ها شویم، 200 هزار دلار به او پرداخت کنیم. اگر سوم می‌شدیم، یک میلیون دلار نصیب فدراسیون فوتبال می‌شد.

منبع:تسنیم


کد مطلب: 728221

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/728221/تاج-ویلموتس-سر-کلاه-گذاشت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com