کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کشف ۵۴۰ خودروی بدون پلاک در تهران

30 ارديبهشت 1399 ساعت 14:01

طی ۴۸ ساعت گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی ۲۳ نفر از دلالان ارزی را در عملیاتی دستگیر کردند که بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال انواع ارز خارجی از این افراد کشف شد.


به گزارش جهان نیوز، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه طرح رعد ۳۵ در جمع خبرنگاران گفت: این مرحله از طرح رعد با تلاش همکارانم در مجموعه پلیس پیشگیری پایتخت، سرکلانتری‌ها و کلانتری‌های سطح شهر تهران در محلات پایتخت اجرا شد.


وی افزود: در این طرح ۲۹۱ حکم قضایی اجرا و ۶۷۰ نفر از سارقان، مالخران، سارقان لوازم خودرو، منزل، موتورسیکلت و... در قالب ۲۱ باند دستگیر شدند.

سردار رحیمی با بیان اینکه در طرح رعد ۳۵، ۲ هزار و ۱۷۰ قلم انواع اموال سرقتی از متهمان کشف شد، تصریح کرد: ارزش مالی این اموال ۹.۵ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به کشف ۱۸۲ خودرو و موتورسیکلت در این طرح، افزود: به ۸۸۰ پرونده پلیسی و قضایی رسیدگی شد و در مجموع نیز ۳ قبضه سلاح جنگی و ۳۴ قبضه سلاح سرد هم از زورگیران کشف شد.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه با مزاحمان خیابانی و موتورسیکلت‌های سنگین که به هنگام شب باعث ایجاد چالش و ناآرامی در بزرگراه‌ها می‌شوند برخورد جدی می‌شود، گفت: در همین رابطه شب گذشته ۳۹ دستگاه موتورسیکلت سنگین و ۱۳ دستگاه خودرو که در خیابان‌های تهران دور دور می‌کردند، توقیف شدند.

وی با اشاره به دستگیری ۳۸ قاچاقچی کالا در راستای اجرای طرح رعد ۳۵ افزود: همچنین ۱۳۴ هزار مورد انواع کالای قاچاق نیز کشف شد که در مجموع ۳۰ پرونده تشکیل شد و ارزش مالی کالاهای قاچاق مکشوفه ۳ میلیارد تومان است.

سردار رحیمی با اشاره به کشف ۱۰۸ کیلوگرم انواع موادمخدر در طرح رعد ۳۵، گفت: برخورد با احتکار خودرو در دستور کار ما قرار دارد و در ۴۸ ساعت گذشته، ۵۴۰ دستگاه خودرو بدون پلاک ساخت کارخانه‌های ایران خودرو و سایپا که در ۵ پارکینگ خودرو در تهران دپو شده بودند، کشف شد.

وی با اشاره به اجرای طرح شناسایی و دستگیری دلالان ارزی که به تازگی فعالیت‌های مجرمانه خود را آغاز کردند، افزود: طی ۴۸ ساعت گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی ۲۳ نفر از دلالان ارزی را در عملیاتی دستگیر کردند که بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال انواع ارز خارجی از این افراد کشف شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در فعالیت‌هایمان متوجه شدیم که قرص‌های تقویتی منقضی شده و فاسد در باشگاه‌های بدنسازی مصرف می‌شود، تصریح کرد: ۵.۵ میلیون عدد قرص فاسد و تاریخ مصرف گذشته که توسط متهمان در کل کشور عرضه می‌شد و همچنین ۳.۵ تن شیر خشک فاسد از مخفیگاه متهمان کشف شد.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 728213

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/728213/کشف-۵۴۰-خودروی-بدون-پلاک-تهران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com