کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سریال دل به اوج خود نزدیک می‌شود

30 ارديبهشت 1399 ساعت 11:28


سریال دل مسیر بهتری را نسبت به قسمت‌های اول خود پیش گرفته است ولی برای ادامه آن هنوز هم مورد انتقاد قرار می‌گیرد انتقادی که سریال دل را به بی محتوایی متهم می‌کند که زیاد هم غلط نیست ولی نباید یک‌طرفه به قاضی رفت و باید قبول کرد که داستان ساده با روند روایی کند هم یک نوع سبک سینمایی است که توسط همه تایید نمی‌شود ولی عام مردم فقط برای سرگرمی و کشش داستانی سریال‌ها را دنبال می‌کنند نه محتوای غنی یا داستان فوق جذاب که ذهنیت ایرانی‌ها را به سمت سینمای هالیوودی می‌کشاند.

 سریال دل شاید نسخه ضعیف‌تر سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی است که سعی دارد مشکلات یک زوج را با نگاهی جدی‌تر بررسی کند و این نگاه جدی‌تر حتی تا جنایت و قوه قضاییه هم کشیده می‌شود. منوچهر هادی کارگردانی است که همیشه در جذب مخاطب برای آثار سینمایی و سریالی خود موفق بوده است و جزء کسانی محسوب می‌شود که با شجاعت وارد شبکه خانگی شد وحتی فشارهای روی آثار خود را تحمل می‌کند.

چیزی که در مورد این مجموعه می‌شود گفت این است که بعد از دانلود سریال دل از حضور حامد بهداد در نقش یک فرد پولدار و بدون دغدغه قطعا تعجب خواهید کرد و دلیل این امر کارنامه این بازیگر در نقش‌های به شدت عصبی است که در گذشته داشته است و به گونه‌ای برای بیننده عادی شده است.

ساره بیات در این سریال نقش مشابه‌ای با سریال عاشقانه دارد ولی کمی توجه بیشتری با او شده است و به گونه‌ای یکی از چند نقش به شدت کلیدی سریال به حساب می‌آید. در کل بعد احساسی این بازیگر بارها مورد توجه مخاطبان بوده است به خصوص نشان دادن جدیت سکانس‌های حساس با نوع خاص صحبت کردن او که یکی از نکات کلیدی نقش‌های است که او برعهده دارد.

سریال دل ادامه خواهد داشت و از نظر تجاری هم ثبات بسیار خوبی را تجربه کرده است تا جایی که کارگردان این سریال می‌خواهد فصل‌های جدیدی برای این سریال بسازد و موضوعات آن را بهتر و با سبک روایی مناسب تری به بیننده نشان دهد کاری که می‌تواند این سریال را در بورس سریال‌های خوب شبکه خانگی به جایگاه بالاتری برساند.

شبکه خانگی تازه تاسیس است و فرهنگ آن در حال جاافتادن برای بینندگان فارسی زبان پس باید قبول کنیم که ساخت آثار پربیننده زمان بیشتری خواهد برد که نیاز به صبر مخاطبان دارد. شاید با دادن فرصت بیشتر به شبکه خانگی یک سکوی پرتاب برای سینمای ایران ساخته شود.


کد مطلب: 728182

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/728182/سریال-دل-اوج-خود-نزدیک-می-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com