کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازگشایی سینماها بعد از عید فطر قطعی است؟

30 ارديبهشت 1399 ساعت 10:46

هنوز هیچ تصمیم قطعی نسبت به بازگشایی سینماها گرفته نشده و امکان بازگشایی سالن‌های سینما بعد از عید سعید فطر به هیچ وجه مشخص نیست.


به گزارش جهان نیوز، غلامرضا فرجی پیرامون احتمال بازگشایی سینماهای سراسر کشور گفت: هنوز هیچ تصمیم قطعی نسبت به بازگشایی سینماها گرفته نشده و امکان بازگشایی سالن‌های سینما بعد از عید سعید فطر به هیچ وجه مشخص نیست. 

وی در همین راستا ادامه داد: شورای صنفی نمایش درباره بازگشایی سینماها تصمیم گیرنده نهایی نخواهد بود و ما همچنان منتظر رای نهایی ستاد ملی مبارزه با کرونا و همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم. تا به این لحظه جلسه شورای صنفی نمایش برگزار نشده و به همین دلیل نمی‌توان در مورد آغاز دوباره کار سینماها نظری قطعی داد. 

جانشین دبیر شورای صنفی نمایش درباره احتمال افزایش قیمت بلیت سینماها در سال جاری اضافه کرد: شورای صنفی نمایش در قبال قیمت بلیت سینماها طی سال تنها پیشنهاد دهنده است و نظر و رای نهایی تنها برعهده سازمان سینمایی کشور خواهد بود. درباره افزایش قیمت بلیت صنوف سینمایی پیشنهاد خود را به شورا اعلام کرده و شورای نیز آن پیشنهاد را به سازمان سینمایی ابلاغ می‌کند اما اینکه اینکه این پیشنهاد پذیرفته شود یا خیر کاملا به خود سازمان بستگی دارد.

وی در همین رابطه افزود: هنوز از سوی سازمان سینمایی ابلاغیه‌ای مبنی بر افزایش قیمت بلیت سینماها اعلام نشده است و ما هم نمیتوانیم در این خصوص نظری قطعی بدهیم. 

فرجی با اشاره به تغییر در ساختار شورای صنفی نمایش خاطرنشان کرد: در حال حاضر ارکان شورای صنفی تغییر کرده و ریاست این شورا به مرتضی شایسته رسیده است، به همین دلیل از این به بعد تمامی اخبار در قبال تصمیمات شورای صنفی نمایش از سوی شایسته اعلام شده و وی سخنگوی جدید این شورا نیز خواهد بود. 

منبع:میزان


کد مطلب: 728171

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/728171/بازگشایی-سینماها-بعد-عید-فطر-قطعی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com