جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

سرنوشت تلخ قدوس تغییر می‌کند؟

سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۵۴
کد مطلب: 728134
با اعلام تعطیلی لیگ کشور فرانسه برای سامان قدوس لژیونر ایرانی شاغل در این کشور سرنوشت تلخی رقم خواهد خورد.
سرنوشت تلخ قدوس تغییر می‌کند؟
به گزارش جهان نيوز، چند روز پیش بود که فدراسیون فوتبال فرانسه رسما خبر تعطیلی لیگ فوتبال این کشور و نیمه تمام ماندن بازی ها را منتشر کرد. بعد از لیگ های معتبر بلژیک و هلند، فرانسه سومین کشور بزرگی بود که لیگ خودش را نیمه تمام اعلام کرد. البته که فیفا به فدراسیون های بلژیک و هلند دستور داد زود تصمیم نگیرند ولی باز هم در نهایت تغییری در روند شروع این دو لیگ گرفته نشد.

خیلی ها فکر می کردند با بازگشت بوندسلیگا، سری آ ایتالیا، لالیگا و لیگ برتر انگلیس، لیگ فرانسه به عنوان پنجمین لیگ معتبر دنیا نیز با ادامه پیدا کردن بازی ها همراه شود. اتفاقی که به نظر بعید خواهد بود تا سرنوشت تلخ سامان قدوس تغییر نکند. قدوس با پشت سر گذاشتن دوران محرومیت خودش می توانست با آمیان دوباره در سطح اول فوتبال فرانسه حاضر شود اما این تصمیم مسئولان فوتبال فرانسه باعث شده آمیان به یک دسته پایین تیر سقوط کند.

این سقوط باعث خواهد شد قدوس فصل بعد در سطح اول فوتبال فرانسه حاضر نباشد و حالا باید دید آیا فیفا یا فدراسیون فوتبال فرانسه تغییری در تصمیم خود ایجاد خواهند کرد یا اینکه قدوس باید از سطح اول فوتبال فرانسه دور باشد؟

منبع:  خبرآنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *