کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جدایی بشار رسن از پرسپولیس قطعی شد؟

30 ارديبهشت 1399 ساعت 7:34

باشگاه پرسپولیس فعلا تصمیمی برای پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی خود ندارد.


به گزارش جهان نیوز، باشگاه پرسپولیس اولین قسط از متمم قرارداد با کارگزار خود را به ارزش هفت میلیارد تومان دریافت کرد تا آن را بین بازیکنان و اعضای کادرفنی خود تقسیم کرده و صدای اعتراض آنها را بابت عدم دریافت قراردادهای فصل جاری خاموش کند. بازیکنان ایرانی سرخپوشان در حالی تا پنجشنبه هفته جاری حدود ۱۲ درصد دریافتی خواهند داشت که مدیران این باشگاه، تصمیمی برای پرداخت طلب بازیکنان خارجی خود نظیر بشار رسن ، بوژیدار رادشوویچ و کریستین اوساگونا ندارد. از آنجایی که قرارداد این سه بازیکن بصورت ارزی منعقد شده است بایستی منتظر تامین ارز لازم برای دریافت پول خود شوند.
 

از سوی دیگر علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس که برای قطعی کردن ترانسفر خود به آنتورب بلژیک باید در تست های پزشکی این باشگاه شرکت کند تا در صورت موفقیت، باعث آزادسازی بخش دوم رقم رضایتنامه خود از سوی بلژیکی ها در وجه باشگاه پرسپولیس شود.

مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس امیدوار است شرایط سفر دروازه بان این تیم پس از پایان دوران شیوع ویروس کرونا فراهم شود تا بتواند بخشی از طلب هافبک تیم ملی عراق را از این طریق به حساب او واریز کند.
 
شایان ذکر است بشار رسن حدود ۳۲۵ هزار دلار از پرسپولیس طلب دارد و برای تمدید قرارداد خود با سرخ ها خواهان دریافت تمام و کمال قرارداد فصل جاری خود شده است.

باید دید بشار رسن هافبک تیم ملی عراق منتظر حضور بیرانوند در بلژیک برای گذراندن تست های پزشکی خواهد شد یا او ترجیح خواهد داد به تعطیلات خود در کشور عراق ادامه دهد.

منبع: پارس فوتبال


کد مطلب: 728132

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/728132/جدایی-بشار-رسن-پرسپولیس-قطعی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com