جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

بهبودی بیش از 88 درصد مبتلایان به کرونا در استان تهران/ مردم همچنان نکات بهداشتی را رعایت کنند

دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۶
کد مطلب: 728117
استاندار تهران با اشاره به ضرورت رعایت نکات بهداشتی از بهبودی بیش از 88 درصد مبتلایان به کرونا در استان تهران خبر داد.
بهبودی ۸۸ درصدی مبتلایان به کرونا در تهران
به گزارش جهان نيوز، انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به وضعیت کرونا در استان تهران اظهار داشت: خوشبختانه 88.8 درصد افرادی که در تهران به کرونا مبتلا شده بودند، بهبود یافته‌اند که این آمار رکورد قابل قبول و چشمگیر و نشان دهنده ارائه خدمات مطلوب بوده است.

وی ادامه داد: در مراکز نگهداری سالمندان و معلولان از جمله آسایشگاه کهریزک با حضور هزار و ۴۷۰ نفر از جمله سالمندان، معلولان ذهنی و کسانی که بیماری زمینه‌ای دارند تا به امروز ۲۴ نفر فوتی داشتیم؛ این در حالی است که آمار فوت شدگان سالمند در مراکز سالمندان کشور انگلیس بیش از ۱۴ هزار نفر و در آمریکا بیش از ۴۰ درصد بوده است.

استاندار تهران با اشاره به اثرگذاری مراقبت و رعایت حفاظت فردی در مقابله با شیوع کرونا عنوان کرد: میانگین سنی مبتلایان و فوت شدگان ناشی از کرونا در استان تهران ۶۸ سال بوده، در صورتی که میانگین سنی در کشور ۵۹ و ۶۰ سال است.

محسنی بندپی با بیان اینکه فوت شدگان ناشی از کرونا در سه روز اخیر کمتر از یازده نفر بوده است گفت: خوشبختانه در ورامین با جمعیت زیادی که دارد در پنج روز اخیر آمار ‌فوتی نداشتیم به علاوه بستری شده‌ها هم روزانه حدود ۲۳۰ تا ۲۴۰ نفر است و تعداد بهبود یافتگان نیز افزایش یافته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
هر روز بهتر از دیروز....