پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

کدام رشته ها هنوز اجازه فعالیت ندارند؟

دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب: 728092
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی می گوید کنترل ویروس کرونا باعث شده تا ورزش های گروهی از سر گرفته شود.
کدام رشته ها هنوز اجازه فعالیت ندارند؟
به گزارش جهان نيوز، مهرزاد خلیلیان رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در گفتگویی با برنامه خبر ورزشی اینطور حرف هایش را در رابطه با شروع مجدد لیگ آغاز کرد: خوشبختانه پس از پیگیری های همکاران ما در وزارت ورزش و وزارت بهداشت و درمان داشتند، توانستیم با عبور از کرونا، بخش های عمده ای از ورزش را مجوز بازگشایی بگیریم.

او ادامه داد: اگرچه باید همچنان اصول و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم. از اول خرداد ورزش های گروهی با کمترین برخورد مجوز تمرین و فعالیت گرفتند و از 22 خرداد مسابقات بدون حضور هوادار برگزار می شود. البته اینکه چه فدراسیونی، چه مسابقه ای و با چه اولویتی برگزار شود، تمام برعهده فدراسیون های مربوطه است. اساسا ما با توجه به کنترل کرونا، مجوزهای ابتدایی را بگیریم.

خلیلیان در ادامه به برخی رشته های دیگر اشاره کرد و توضیح داد: البته یک سری از رشته ها هنوز در جریان نیست. به زودی پیگیر این رشته ها هستیم مثل باشگاه های بدنسازی. رشته هایی که دارای برخورد هم هستند از جمله بوکس، کاراته، تکواندو، ووشو و .. دارای خطر است. فعلا صبر کنند تا ببینیم شرایط چطور است.

منبع: ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *