جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

وصول طلب ۵۰ میلیونی با شلیک گلوله

دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 728045
مرد میانسال که از سه‌سال قبل به اتهام قتل یکی از دوستانش تحت تعقیب قرار داشت سرانجام بازداشت شد. متهم ۵۰‌ساله که هرمز نام دارد مدعی است وقتی مقتول از دادن طلب ۵۰‌میلیونی‌اش طفره رفته او را با شلیک گلوله هدف قرار داده است.
وصول طلب ۵۰ میلیونی با شلیک گلوله
به گزارش جهان نيوز، ساعت‌۱۵ چهارشنبه ۱۵‌شهریور‌سال‌۹۶ مأموران کلانتری ۱۷۵ باقرشهر از حادثه تیراندازی در میدان اصلی شهر با خبر و در محل حاضر شدند. در اولین بررسی‌ها مشخص شد که مردی ۴۰‌ساله به نام هاشم از ناحیه سینه با اصابت گلوله اسلحه شکاری هدف قرار گرفته و جان باخته است. پس از آن بود که جسد به دستور قاضی شعبه‌۱۰۳ دادگستری کهریزک به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی برای بازداشت عامل حادثه به جریان افتاد.

در جریان تحقیقات میدانی بود که شاهدان به پلیس گفتند که عامل حادثه مردی ۵۰‌ساله به نام هرمز بود که پس از حادثه از محل متواری شد. تحقیقات بعدی پلیس نشان داد که هرمز و هاشم با هم دوست بودند، اما از مدتی قبل به خاطر اختلاف حساب با هم مشاجره می‌کردند.

بعد از به دست آمدن این اطلاعات بود که تحقیقات برای بازداشت هرمز به جریان افتاد، اما مشخص شد که او از خانه متواری شده است. سه‌سال پس از وقوع حادثه و در حالی که تحقیقات در جریان بود کارآگاهان پلیس مخفیگاه هرمز را در یکی از شهر‌های غرب کشور شناسایی و ۱۷‌اردیبهشت‌ماه امسال با در دست داشتن نیابت قضایی راهی این شهر شده و متهم را بازداشت کردند. مأموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه هرمز یک قبضه سلاح شکاری به همراه دو خشاب سلاح کلاشنیکف و ۹۹‌فشنگ جنگی سلاح کلاش و تعداد ۹ فشنگ کلت کمری کشف کردند.

هرمز در اولین بازجویی‌ها به قتل دوستش هاشم اعتراف کردو گفت: مدتی قبل از حادثه ۵۰ میلیون تومان به هاشم قرض دادم و قرار شد که در موعد مقرر پول را به من پس بدهد. وقتی سر موعد رسید او امروز و فردا کرد تا اینکه دیگر به درخواستم توجهی نمی‌کرد. چندبار سر این موضوع با هم مشاجره کردیم تا اینکه آخرین بار کنترلم را از دست دادم. اسلحه شکاری را برداشتم و او را تهدید کردم و سرانجام دستم به ماشه رفت و گلوله شلیک شد که به قتل او منجر شد.

سرهنگ کارآگاه علی گودرزی، معاون جنایی پلیس آگاهی پایتخت گفت: تحقیقات از متهم در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.
 
منبع:جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *