کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بنا و محمدی با طرح دبیر کنار می‌آیند؟

29 ارديبهشت 1399 ساعت 8:56

حاشیه‌ها از روزی بالا گرفت که علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی سفت و سخت پای برنامه مسابقات انتخاب تیم‌های ملی ایستاد و اعلام کرد که حتی یکی مثل حسن یزدانی هم باید در مسابقات انتخابی شرکت کند.


به گزارش جهان نیوز، زیاد طول نکشید که غلام محمدی و محمد بنا سرمربیان تیم‌های ملی آزاد و فرنگی به این تصمیم اعتراض کردند و کار تا جایی بالا گرفت که محمدی به حالت قهر از جلسات خارج شد و بنا هم بعد از چند جلسه غیبت و البته باز هم نه‌چندان راضی راهی جلسات تصمیم‌گیری شد.

اما درحالی‌که هنوز به درستی مشخص نیست که این دو مربی معترض با سیستم مسابقات انتخابی کنار آمده‌اند یا نه، خبر می‌رسد که طرح چرخه مسابقات انتخابی تیم‌های ملی به تصویب رسیده است. صبح دیروز سومین سمینار عمومی هیئت‌های کشتی سراسر کشور برگزار شد، در این سمینار که با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت موارد ایمنی و بهداشتی از طریق فضای مجازی و به صورت کنفرانس ویدئویی در محل فدراسیون کشتی، برگزار شد طرح چرخه انتخابی تیم‌های ملی کشتی برای حضور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو با رأی تمامی رؤسای هیئت‌های کشتی استان‌های سراسر کشور برای اجرا توسط فدراسیون کشتی به تصویب رسید.

به این ترتیب باید منتظر ماند و دید که عکس‌العمل محمد بنا و غلام محمدی نسبت به این موضوع چیست، به‌خصوص اینکه حسین زارعی، مشاور رئیس فدراسیون در واکنش به حرف‌های بنا که گفته بود این چرخه همان برنامه‌ای است که قبلاً انجام می‌دادیم، گفت: «هر سرمربی هر فکری که دارد قطعاً برای تیمش خیرخواهانه است و خیر تیمش را می‌خواهد.

تفکرات محمد بنا قابل احترام است، اما این طرح با بررسی‌هایی که انجام دادیم زمین تا آسمان با آن چیزی که او انجام می‌داد، فرق دارد. با بررسی نحوه انتخاب ملی‌پوشان اعزامی به مسابقات جهانی قزاقستان، هر آنچه در طرح ما وجود دارد با نحوه انتخاب تیم محمد بنا در جهانی گذشته کاملاً تفاوت دارد. در این چرخه چند مرحله تعیین شده و هر مرحله نیز چرایی دارد.»

منبع: جوان


کد مطلب: 728018

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/728018/بنا-محمدی-طرح-دبیر-کنار-می-آیند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com