کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردار بی‌سر حاج قاسم در جوار همرزمانش آرام گرفت

28 ارديبهشت 1399 ساعت 19:13

پیکر مطهر شهید مدافع حرم حاج اصغر پاشاپور معروف به "اصغر ذاکر" در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.


به گزارش جهان نیوز، پیکر مطهر شهید مدافع حرم «اصغر پاشاپور» پس از تشییع باشکوه بر دوش عاشقان ولایت در قبله تهران و طواف بر گرد مضجع حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، در قطعه ۴۰ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) و در جوار همرزم شهیدش محمد پورهنگ آرام گرفت. 

عاشقان راه ایثار و شهادت با حضور پرشور و حماسی خود در این مراسم معنوی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کرده و عشق و ارادت خود به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را نشان دادند.

مردم انقلابی و شهید پرور شهرری امروز آمدند تا بگویند؛ اگر روز عاشورا در کربلا کسی نبود که پیکر بی‌سر حسین ابن علی(ع) را تشییع کند، امروز ما آمدیم که شهید بی سر حاج اصغرذاکر در کربلای ایران غریبانه دفن نشود.

مردم مومن و ولایتمدار شهرری آمدند تا بگویند؛ پس از شهادت سیدالشهدا(ع) و یاران مظلومش اگر کسی به اهل بیت آنها تسلیت نگفت بلکه آنها را به اسارت برده و شماتت کردند، امروز ما آمدیم تا با خانواده این شهید بی‌سر همدردی کنیم و برای زینب پاشاپور صبوری زینبی بخواهیم.

تشییع  این سردار شهید که از یاوران سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود، در ایام سوگواری شهادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) عطر دل‌انگیزی در فضای قبله تهران پیچاند و تجلی زیبایی از صحنه دلدادگی عاشقان آل الله را به نمایش گذاشت.

پیکر فرمانده شهید حاج اصغر پاشاپور در میان غم و اندوه مردم خداجوی شهرری تا منزل ابدی وی در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) بدرقه و در جوار مزار شهید مدافع حرم «محمد پورهنگ» (همسر خواهر شهید) که سال 95 در دفاع از حرم اهل بیت علیه السلام در سوریه به فیض شهادت نائل گشته، به خاک سپرده شد.


کد مطلب: 727984

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/727984/سردار-بی-سر-حاج-قاسم-جوار-همرزمانش-آرام-گرفت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com