پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۳

جزئیات اجرای طرح شناسه لوازم خانگی/ اطمینان خاطر خریداران با استعلام اصالت کالا

يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۷
کد مطلب: 727983
رئیس اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان لوازم خانگی گفت: خریداران می‌توانند شناسه کالای لوازم خانگی را به شماره #7777*4* ارسال کنند تا از اصالت کالای خریداری شده خود مطلع شوند.
جزئیات اجرای طرح شناسه لوازم خانگی
به گزارش جهان نيوز، مرتضی میری درباره طرح شناسه‌دار کردن لوازم خانگی گفت: مقدمات این طرح از سال گذشته آغاز شد و براساس آن به عرضه‌ کنندگان و فروشندگان لوازم خانگی فرصت داده شد تا برای کلیه کالاهای موجود در فروشگاه‌های خود شناسه کالا دریافت کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان لوازم خانگی افزود:‌ البته بخش‌هایی از این طرح به علت شیوع ویروس کرونا به طور کامل انجام نشد و می‌توان گفت، اجرای فرایندهای تکمیلی این طرح مانند سامانه گارانتی به تعویق افتاد.

وی افزود: با توجه به اقدامات انجام شده در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز سامانه طرح شناسه کالا و گارانتی به زودی  و طی روزهای آتی فعال خواهد شد و براین اساس هر کالای موجود در فروشگاه‌های لوازم خانگی باید دارای یک شماره سریال باشد.

میری اظهار داشت: براین اساس مشتریان و خریداران می‌توانند شناسه کالای لوازم خانگی مورد نیاز خود را به شماره #7777*4* ارسال کنند تا از اصالت کالای خریداری شده خود مطلع شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لقیمت وازم خانگی هم ازسال 1397 تاکنون درسراسر غیرقانونی است و همچنان نیز ادامه دارد.
سوء مدیریت اقتصاد کشور را با مشکل مواجه کرده است
United States
اصالت مهم نیست.... قیمت مهم است...!!!!
Iran, Islamic Republic of
این همون طرح شبنم هست که یک سری .. برای مال اندوز از گردون اقتصاد حذف کردند