جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱۸

چرا بند «عدم رویارویی ورزشکاران ایرانی با رژیم صهیونیستی» از یک طرح حذف شد؟

يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 727978
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس دلایل حذف شدن بند مربوط به عدم رویارویی ورزشکاران با رژیم صهیونیستی از طرح ضد صهیونیستی را تشریح کرد.
لغو طرح ممنوعیت مسابقه با ورزشکاران اسرائیلی!
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به مصوبه این کمیسیون درباره طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی، گفت: در بند 11 این طرح، ممنوعیت رویارویی ورزشکاران ایرانی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی مطرح شده بود که با توافق وزارت ورزش و اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس حذف شد.

وی افزود: طبق بند 11 طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی ورزشکاران ایرانی از حضور در میادین ورزشی و مصاف با رژیم صهیونیستی منع می‌شدند، اما به دلیل اینکه در حال حاضر نیز ورزشکاران ما به دلیل ذات پلید و کودک‌کُش این رژیم، آن را به رسمیت نمی‌شناسند، بنابراین ضرروتی بر قانونی شدن آن وجود نداشت.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس اضافه کرد: در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس که به منظور بررسی و تصویب طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی تشکیل شد، به دلیل پذیرش ماهیت خبیث رژیم صهیونیستی از سوی تمامی ارکان ورزش کشور، به خصوص ورزشکاران عزیز، مقرر شد که این بند با توافق طرفین حذف شود.

حجت‌الاسلام ذوالنوری ادامه داد: در شرایط موجود نیز ورزشکاران ما در میادین ورزشی از رویارویی با رژیم صهیونیستی خودداری می‌کنند، بنابراین ضرورتی بر اینکه قانونی آنها را مجاب به ادامه روند موجود کند، وجود نداشت و این بند از طرح ضدصهیونیستی حذف شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: هیچ‌گاه ورزشکاران ما طی این سالها رغبتی برای رویارویی با رژیم صهیونیستی نداشته‌اند که این مسئله در حذف بند 11 از طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی مدنظر قرار گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حرف خوبی نیست. از آقای ذوالنوری بعید بود.
الآن حذف این بند مشکلی از جامعه را حل می کند.
اصلا طرح این مسئله مشکوکه. چه لزومی دارد طرح بشود؟
Russian Federation
وای اگر این طرح را اصلاح طلبان رد می کردند. حالا چون اصولگرایان رد کردند مشکلی نیست
Iran, Islamic Republic of
تو مجلس یازدهم خیلی از طرح ها و لوایحی که این روز ها اصولگرایان بهش می تازند تصویب خواهد شد !
Sweden
............
United States
.....
Iran, Islamic Republic of
خود فلسطینی ها با ورزشکاران اسرائیلی بازی میکنن اونوقت ما بازی نکنیم میدونید تو این ۴۰ سال چقدر ورزش ایران ضربه خورد تمام تحریمها و ...هم بخاطر همین مساله نابودی اسرائیله فلسطینی ها ۲۲ کشور عربی دارن ما کجا رو داریم بریم
Germany
........
سعید
United Kingdom
.........
سعید
United Kingdom
در همان تیم فلسطین که به تهران امده بود چند بازیکن در لیگ اسراییل بازی می کردند
سعید
United Kingdom
20 درصد جمعیت اسراییل مسلمان هستند و چند وقت ژیش کاژیتان تیم ملی فوتبال اسراییل یک مسلمان بود مثل اندو اسکندریان که کاژیتان تیم ایران بود بنابراین ضمن حفظ ساسیتهای ضد صهیونیستی باید یک فکر برای مسابقات کرد
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتری دکتر زاکانی بره مجلس ، تصویب میکنه دادا/!!!!
Iran, Islamic Republic of
....
علی
Iran, Islamic Republic of
خوب معلومه چرا حذف شده. اگر قانونی میشد میدونید چه تبعات حقوقی برای ورزش ایران داشت. اصلا طرح این‌مساله چه ضرورتی داشت؟
زینب
Iran, Islamic Republic of
اولا اگر یک ورزشکار پیدا شد و این روحیه ای که آقای ذالنور میگن نداشت و با ورزشکار اسرائیل مسابقه داد چی؟........
حقیقت گو
Iran, Islamic Republic of
باسلام - وقتی امام (ره) و رهبر انقلاب و مردم بارها تاکید کردند ما رژیم صهیو نیستی را به رسمیت نمی شناسیم چرا شما ها دارید تلاش می کنید با آن رابط برقرارنمایید . اگر این بند لازم نبود چرا مطرح و تایید شد . شما تمام کارهایتان را انجام دادید فقط مانده بود این کار ، ما برای خودمان تاسف می خوریم که چنین افراد و تفکراتی را به مجلس فرستادیم که منافع اسلام و کشور را زیر سئوال می برند .
Netherlands
ما بايد بالاخره سياست رسمي نظام رو در مورد اينكه اسرائيل رو به رسميت نمي شناسيم به طور واضح و شفاف به تمام دنيا اعلام كنيم و در سايت وزارت خارجه به انگيسي اين مطلب رو به جهان روشن كنيم......
Netherlands
.........
United States
ملت فلسطین همان جریان اسلامی انقلابی است نه افرادسازشکاری همچون ابومازن ....