سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱۱

پرداخت ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان وجه نقد به سه میلیون خانوار

يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب: 727977
وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: براساس اطلاعات موجود در سامانه اطلاعات رفاه ایرانیان برای سه میلیون خانوار که حداقل‌های تمکن مالی را دارند، بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان وجه نقد پرداخت شد.
پرداخت ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان به سه میلیون خانوار
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمد شریعتمداری افزود: این افراد در هیچ جایی بیمه نشده، وامی نگرفته یا ماشینی نخریده اند. به این سه میلیون خانوار در طول چهار ماه بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان وجه نقد پرداخت و در ماه مبارک رمضان نیز این مبلغ دو برابر شد.

وی اظهارداشت: شیوع کرونا باعث لطمه به ۱۳ رسته شغلی در سطح کشور شد و حدود یک میلیون واحد صنفی و صنعتی را به طور جدی تهدید کرده است. به دلیل همین شرایط، حدود ۷۰۰ هزار نفر در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام شده اند.

وزیرتعاون بیان کرد: علاوه بر این کسانی که از طریق سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) تحت پوشش قرار دارند، کسانی که به این دو نهاد هم مربوط نیستند، اما جزو فقرا محسوب می‌شوند نیز مورد توجه دولت قرار گرفته اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری در فروردین ماه انجام گرفت ولی تا الان افزایش حقوق بازنشسته‌های تامین اجتماعی صورت نگرفته است. چرا باید این تبعیض وجود داشته باشد. آیا دولت دیواری کوتاه‌تر از ما مستمری‌بگیران تامین اجتماعی سراغ ندارد؟
Iran, Islamic Republic of
از قوه قضاییه می خواهیم هرچه سریعتر در موردبی عدالتی در پرداخت حقوق بازنشستگان ورود کند وسر سامان دهد تا بارمالی این تورم طاقت فرسا را ازدوش این فرهیختگان زحمت کش کم کنند
Iran, Islamic Republic of
ما که از همسان سازی چیزی سر در نیاوردیم فقط میدانیم حق فرهنگیان بازنشسته همیشه ضایع میشه.
Iran, Islamic Republic of
افزایش نرخ دلار به ۱۷ هزار تومان
دلار در صرافیهای بانکی امروز (یکشنبه) با رشد ۲۲۰ تومانی قیمت نسبت به دیروز به بهای ۱۷ هزار و ۲۰ تومان فروخته شد.
Iran, Islamic Republic of
دولت اگر توان کنترل قیمت خودروهای تولیدی را ندارد چه اجباری است که هزینه سنگین حقوق‌های نجومی را به ملت تحمیل کند. اگر شرکت‌ها زیان دیده‌اند معنی ندارد که مدیرانش از حقوق نجومی بهره‌مند باشند.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا بزرگترین بدهکار سازمان ملل است
Iran, Islamic Republic of
چرا سبد حمایتی به بازنشستگان تأمین اجتماعی و کارگران پرداخت نشد؟
Iran, Islamic Republic of
اعتراض برخی مشمولان به عدم واریز سبد کالای حمایتی تأمین اجتماعی
Iran, Islamic Republic of
مشمولان طرح سبد حمایتی کالا که وجه آن به حسابشان واریز نشده، معطل اطلاع رسانی صحیح سازمان تأمین اجتماعی هستند تا تکلیف واریز یا عدم واریز آن به حسابشان مشخص شود.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
چرا دولت بی خیال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی است؟
چرا وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی بی خیال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی است؟
با گذشت ۲ ماه از سال ۹۹ بازنشستگان تأمین اجتماعی هنوز حقوق سال ۹۸ را دریافت می‌کنند. عدم‌تکمیل پرونده مزدی ۹۹ باعث شده است که دولت دستمزد این قشر را به دستمزد کارگران گره زده و هنوز حقوقشان افزایش نیافته است.