جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اعتراف قانون‌گذار آمریکایی به رابطه غیراخلاقی‌

يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب: 727972
نماینده ایالت نوادا در مجلس نمایندگان آمریکا بعد از افشا شدن فایل صوتی ارتباط غیراخلاقی‌اش با یک زن، مجبور به اعتراف شد.
اعتراف قانون‌گذار آمریکایی به رابطه غیراخلاقی‌
به گزارش جهان نيوز، «استیون هورسفورد» نماینده دموکرات ایالت نوادا در مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه به رابطه خارج از ازدواج خود با یک کارآموز سابق سنا اعتراف کرد.

وی در بیانیه‌ای اعلام کرد: رابطه خارج از ازدواج خود به مدت چندین سال را می‌پذیرم. برای همه کسانی که به دلیل این تصمیم من تحت تاثیر قرار گرفتند به خصوص همسر و خانواده‌ام متاسفم. به دلیل نگرانی برای خانواده‌ام، می‌خواهم در این دوران دشوار حریم شخصی ما حفظ شود.

به نقل از پایگاه خبری وابسته به کنگره آمریکا «هیل»، «گابریلا لیندر» که در دوره سناتور «هری رید» کارآموز وی بود، این هفته به «ریویو ژورنال» گفت کسی که در پادکستی ناشناس درباره رابطه طولانی خود با یکی از اعضای دولت صحبت می‌کند، اوست.

هورسفورد اولین سیاه‌پوستی است که به عنوان نماینده نوادا ابتدا در سال ۲۰۱۲ و سپس در سال ۲۰۱۸ توانست به کنگره آمریکا راه پیدا کند. او سال ۲۰۰۰ ازدواج کرد و ۳ فرزند دارد.

گفته می‌شود این دو نفر بین سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۰ و سپس بار دیگر در سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ با یکدیگر رابطه داشته‌اند. لیندر آوریل امسال این پادکست را تهیه کرد. گفته می‌شود هورسفورد صحبت‌هایی را درباره ترک همسرش به خاطر لیندر مطرح کرده بود اما بعد گفت که به دلیل انتخابات ۲۰۲۰ نمی‌تواند این کار را بکند.

لیندر که در آغاز رابطه ۲۱ سال داشت، می‌گوید هورسفورد از موقعیت خود به عنوان قانون‌گذار برای سوءاستفاده از وی بهره برده است. او گفته که با طرح داستانش قصد نداشته به لحاظ سیاسی به این نماینده نوادا صدمه بزند، اما فکر می‌کند که باید مانع تلاش‌های وی برای انتخاب دوباره شود.

وی گفت: او این موقعیت را با تظاهر به مرد خانواده و مرد خدا بودن، به دست آورده است. باید به عقب برگردد، به تنهایی، و اگر مردم باز هم خواستارش بودند، می‌تواند دوباره به سیاست بازگردد.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *