کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سر طلایی فوتبال ایران بستری شد

28 ارديبهشت 1399 ساعت 14:29

کریم باوی پیشکسوت فوتبال به دلیل بیماری کبدی به مساعدت مسئولان و هموطنان نیازمند است.


به گزارش جهان نیوز، کریم باوی، پیشکسوت فوتبال کشورمان که این روز‌ها با بیماری کبدی دست و پنجه نرم می‌کند، نیازمند مساعدت مسئولین و مردم است.
 

کریم باوی، انتظارات خود از جامعه ورزش و شهروندان را اینطور بیان کرد: در این ماه عزیز انسان به خدا توکل می‌کند. من برای کشور زحمت کشیده ام. ۲ سال و ۷ ماه در جبهه بودم و ترکش‌های زیادی در بدنم وجود دارد. ۱۰ سال برای تیم ملی، پرسپولیس و شاهین دویده‌ام. دوست داشتم دست نوازشی بر سرم می‌کشیدند؛ اما متاسفانه تا به اکنون چنین اتفاقی نیفتاده و از سوی مسئولین با بنده تماسی گرفته نشده است.

وی در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر در چه مرحله‌ای از درمان هستید، عنوان کرد: در نوبت پیوند هستم. تا خدا برایم چه بخواهد.

کریم باوی متولد شهر آبادان است. وی بیشتر دوران بازیگری خود را در دو باشگاه فوتبال شاهین و پرسپولیس سپری کرده است. او با وجود مدت کوتاه بازی برای تیم ملی فوتبال ایران یکی از موفق‌ترین مهاجمان تیم ملی بوده. باوی با به ثمر رساندن ۱۰ گل در ۲۳ بازی ملی آمار بسیار خوبی را از خود بر جای گذاشته است. او همچنین یکی از بهترین سرزن‌های تاریخ فوتبال ایران به شمار می‌رود.

منبع: خبر ورزشی


کد مطلب: 727964

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/727964/سر-طلایی-فوتبال-ایران-بستری

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com