شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تکلیف بچه سرراهی فوتبال چه می‌شود؟

يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب: 727952
هرچند حرف‌وحدیث درباره برگزاری بازی‌های لیگ برتر فوتبال صحنه اصلی جامعه ورزشی را فراگرفته اما کمترین اظهارنظری تاکنون درباره برگزاری و یا پایان رقابت‌های لیگ برتر بانوان نشده است.
تکلیف بچه سرراهی فوتبال چه می‌شود؟
 به گزارش جهان نيوز، هرچند در سه ماه اخیر و با تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر دائم با حرف‌وحدیث و گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر برگزاری و یا قطع رقابت‌های فوق روبرو بودیم اما کمترین اظهارنظری تاکنون درباره برگزاری و یا عدم برگزاری بازی‌های لیگ برتر بانوان نشده است اتفاقی که طبیعتاً باید در وهله اول توسط نایب‌رئیس بانوی فدراسیون فوتبال می‌افتاد اما این‌گونه نشد.
 
حالا بهتر است نگاهی بیندازیم و ببینیم تکلیف لیگ برتر بانوان چه خواهد شد؟ بازی‌هایی که با موفقیت زیاد تیم شهرداری بم درنهایت متوقف ماند. توقفی که در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بود و آن‌قدر در این رابطه مسئولان بدون ایده و صحبت هستند که حتی پس از اظهارنظر مربوط به وزیر و دیگر عوامل فوتبالی که روز گذشته اتفاق افتاد، چیزی درباره برگزاری یا عدم برگزاری رقابت‌های لیگ برتر بانوان عنوان نشد. بازی‌هایی که به‌احتمال‌زیاد و چند هفته پیش از پایان، پرونده‌اش بسته خواهد شد چراکه تیم شهرداری بم بدون حتی از دست دادن حتی یک امتیاز توانست خود را در صدر جدول رده‌بندی و بافاصله مطمئنه نسبت به دیگر رقبا حضور دارد.
 
 درصورتی‌که این بازی‌ها ادامه پیدا کند، نام تیم قهرمان قطعاً تغییر نخواهد کرد و  پرواضح است که تیمی نمی‌تواند حریف بمی‌ها درراه رسیدن به‌عنوان قهرمانی شود. نکته قابل‌ذکر دیگر دراین‌باره به عدم اهمیت رسیدن به رتبه‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی باز می‌گردد و اینکه سهمیه آسیایی‌ای دراین‌باره در میان نیست تا باعث حساس شدن تیم‌ها برای رسیدن به رده‌های پس از قهرمانی شود.
 
به این دلایل اگر بخواهیم عدم سقوط تیمی به لیگ پایین‌تر را هم اضافه کنیم که دیگر باید قطع این رقابت‌ها همین امروز، نورعلی نور است.

منبع: ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *