کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تغییرات در ترکیب تیم ملی در راه است

27 ارديبهشت 1399 ساعت 14:10

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: هر بازیکنی توانایی راهیابی به تیم ملی فوتبال را دارد و مطمئنا تغییرات زیادی را در این زمینه می‌بینید.


به گزارش جهان نیوز، دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات  تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه چه کسانی به لیست اولیه تیم ملی فوتبال راه پیدا می‌کنند، بیان کرد: برای من فرقی نمی‌کند که بازیکن پیر یا جوان در تیم ملی حضور پیدا کنند. بازیکنانی به تیم ملی راه پیدا خواهند کرد که توانایی خود را ثابت و چیزی که من از آن‌ها می‌خواهم را در زمین پیاده کنند. همین مورد باعث می‌شود تا فرق میان بازیکن‌ها مشخص خواهد شد.
 

اخبار ورزشی- او افزود: به پیر یا جوان بودن بازیکن نباید اکتفا کرد. توانایی حرف اول را می‌زند و حتما این تغییرات را در تیم ملی خواهید دید.  

اسکوچیچ در ادامه درباره امکان بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتبال با رویارویی با حریفان گمنام مانند گذشته  واکنش نشان داد و اظهار کرد: من نمی‌خواهم درباره رویارویی با حریفان نه چندان سخت و به اصطلاح آسان صحبت کنم، چون جواب و بازده ایده آلی از بازی با آن‌ها نمی‌گیریم. می‌خواهم بازی‌های دوستانه‌ای را مد نظر قرار دهیم که کنترل شده هستند و در ادامه راه  ما را به نتیجه دلخواه برسانند.

منبع: باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 727839

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/727839/تغییرات-ترکیب-تیم-ملی-راه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com