جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

ترس کاپیتان تیم ملی از وضعیت کرونا در ایران!

شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 727806
کاپیتان تراکتور به مسئولان باشگاه اعلام کرده فعلاً قصد بازگشت به ایران را ندارد.
ترس کاپیتان تیم ملی از وضعیت کرونا در ایران!
به گزارش جهان نيوز، بحث ادامه رقابت‌های لیگ برتر این روزها حسابی داغ است و هر روز اظهار نظرهای مختلفی در این خصوص از سوی مسئولان و باشگاه‌های مختلف می‌شنویم و این موضوع موافقان و مخالفان خاص خودش را دارد.
در این میان با وجود تاکید سازمان لیگ و مسئولان فدراسیون بر فراهم کردن شرایط ادامه رقابت‌ها، اکثر تیم‌ها و بازیکنانشان مخالف سفت و سخت شروع دوباره بازی‌ها بوده و مخالفت خودشان را اعلام کردند.

در این میان باشگاه تراکتور که خودش از مخالفان ادامه لیگ است در آستانه شروع احتمالی رقابت‌ها با دردسر عدم بازگشت ستاره خود روبرو شده‌اند.

اشکان دژاگه که پس از تعطیلی رقابت‌ها به آلمان سفر کرده بود و در حال حاضر هم در این کشور حضور دارد به مسئولان باشگاه اعلام کرده در صورت شروع رقابت‌ها هم حاضر به بازگشت به ایران نیست و تا زمانیکه شرایط را مناسب تشخیص ندهد به ایران بر نمی‌گردد.

دژاگه خودش هم در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که مخالف برگزاری رقابت‌ها در شرایط کنونی است و برگزاری‌ بازی‌ها در این وضعیت را برای سلامت بازیکنان و عوامل درگیر برگزاری مسابقه خطرناک دانسته بود و حالا هم قصد دارد ریسک بازی کردن در این شرایط را قبول نکند و به جایش جریمه‌های احتمالی برخورد با غیبتش را متحمل شود.

باید دید در نهایت چه زمانی برای شروع دوباره رقابت‌های لیگ در نظر گرفته می‌شود و اینکه آیا بازیکنان دیگری هم مثل دژاگه از حضور در مسابقات امتناع می‌کنند یا نه.

منبع: خبر ورزشی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *