شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

پیام آیت الله نوری‌ به مناسبت شهادت امام علی(ع)

پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۷
کد مطلب: 727697
آیت الله العظمی حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در پیامی به مناسبت شب شهادت مولای متقیان امام علی (ع) تاکید کرد: آنچه مسلّم است امروز بشریت بیش از هر زمان دیگری نیازمند معنویت است.
پیام آیت الله نوری‌ به مناسبت شهادت امام علی(ع)
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر این مرجع تقلید، در این پیام با اشاره به اینکه امروز بشریت بیش از هر زمان دیگری نیازمند معنویت است و نبود یک منجی عدالت گستر را احساس می‌کند آمده است: در این شبهای با فضیلت که شبهای توبه و بازگشت است، اولین خواسته ما از خداوند متعال فرج مولایمان حضرت بقیة اللّه الاعظم امام عصر (عجل تعالی فرجه الشریف) باشد.

در ادامه آمده است: اوست که می‌تواند با اراده الهی و اذن خداوند قادر متعال به تمام بی عدالتی‌ها وظلم ها و نابرابری‌ها پایان دهد و طومار ظلم و ستم را درهم بپیچد.اوست که امیدبشریت است تاعبادصالح خدا حاکمیت را در تمام زمین عهددار شوند.

در این پیام با اشاره به تحولات جهان اسلام و رنج امت اسلامی تاکید شد: امروز دردهای فراوانی از ظلم به مظلومان در کشورهای مختلف؛ همانند: سوریه و بحرین و یمن تا مردم مظلوم فلسطین که توسط جبارانی همانند آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی و ایادی آنان در حال انجام است احساس می‌شود و دردناک‌تر از همه سکوت مجامع بین المللی و کشورهای به ظاهراسلامی است در این ایام باید برای همه مظلومان دست به دعابرداریم.

در ادامه با اشاره به بحران بیماری کرونا و فراگیری آن در جهان آمده است: امروز بشریت در حال مبارزه با یک بیماری است که تقریباً کل جهان را در برگرفته و مردم فراوانی درگیر آن هستند که باید در این شبهای استجابت دعا و نزول قرآن کریم دست دعا برداریم تا سایه این بیماری از همه بشریت برداشته شود و شفای تمام بیماران را از خداوند متعال بخواهیم و برای همه خدمتگزاران خصوصاً خادمان عرصه سلامت که شبانه روز مشغول خدمت هستند آرزوی موفقیت و سلامت نمائیم.

در پایان با تاکید بر همدلی و همراهی مردم تاکید شد: همدلی و همراهی و کمک به همدیگر را از یاد نبریم، نیازمندان و اقشار کم درآمد جامعه را دریابیم و مسئولان محترم نیز تا توان دارند به کمک مردم بزرگ و متدین و صبورکشورمان بشتابند تا مشکلات اقتصادی پیش آمده بیش از این بر نیازمندان و اقشار کم درآمد فشار وارد نکند و انشاءاللّه با عنایت پروردگارمتعال و کمک یکدیگر و توسل به حضرات معصومین (علیهم السلام) و رعایت تمام نکات بهداشتی بتوانیم از این مشکلات عبور نمایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *