پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۲۰

تقاضای دژاگه برای لغو لیگ با تحقیر ایران

پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب: 727690
کاپیتان تیم ملی فوتبال و تراکتور از رییس جمهور خواست به ماجرای شروع دوباره لیگ برتر در شرایط کرونایی ورود کند.
تقاضای دژاگه برای لغو لیگ با تحقیر ایران
به گزارش جهان نيوز،  اشکان دژاگه که این روزها در کشور آلمان بسر می برد و به دلیل مشکلات پروازی مدت زیادی است نتوانسته به ایران برگردد، درباره شیوع کرونا در جهان عنوان کرد: بیماری کرونا ویروس، متاسفانه در کل دنیا پخش شده و تمام ورزش‌های دنیا را به تعطیلی کشانده است؛ اما متاسفانه متوجه نمی‌شوم که چرا عده‌ای اصلاً به این موضوع فکر می‌کنند که لیگ را ادامه دهند و اصرار به پیگیری مسابقات در وضعیت کنونی دارند.

وی افزود: سلامتی انسان‌ها و ورزشکاران، در اولویت اول است و نمی‌دانم چرا در ایران که وضعیت خوبی از نظر آمار مبتلایان به ویروس کرونا ندارد، به فکر آغاز تمرینات و ادامه‌ی لیگ هستند.

همه‌ی ما خانواده داریم و مهمترین نکته در این وضعیت، سلامتی بازیکنان است. خود من هم دلم برای فوتبال تنگ شده است، اما اکنون شرایط فرق می‌کند و ارزش جان و سلامتی انسان‌ها، بسیار بالاتر از فوتبال است و بهترین تصمیم این است که لیگ امسال را به خاطر سلامتی بازیکنان و اعضای درگیر با فوتبال، تعطیل کنند و به فکر لیگ سال آینده باشند.

هافبک باتجربه تراکتور همچنین گفت: من چندین هفته است که در پیش خانواده‌ام در آلمان حضور دارم و از این‌که در این روزهای سخت، کنار خانواده‌ام هستم، بسیار خوشحالم و اخبار آلمان را هم بطور مرتب از نزدیک دنبال می‌کنم. در آلمان در طول این شش، هفت هفته، کل کشور را قرنطینه کرده‌ بودند و در حال حاضر هم قرنطینه‌ایم و اکنون در حال بررسی این موضوع هستند که در صورت بهتر شدن اوضاع، کمی قرنطینه را آزادتر کنند. قرنطینه در آلمان به شکلی بود که حتی مردم نمی‌توانستند از خانه خود خارج شوند و خیلی‌ها حتی نمی‌توانستند به دیدار پدر و مادر خود نیز بروند و پلیس به طور کامل همه چیز را زیر نظر داشت و کنترل می‌کرد و تیم‌ها هم به هیچ عنوان، اجازه تمرین کردن نداشتند.

دژاگه در ادامه خاطرنشان کرد: آلمانی‌ها در حال حاضر بررسی می‌کنند که آیا می‌توانند وضعیت را آزادتر کنند یا نه و خیلی‌ها هم به این فکر هستند که بار دیگر مردم را قرنطینه کنند و مقایسه وضعیت ایران با آلمان، قیاس معقولی نیست؛ چرا که در کشور آلمان با وجود تمام امکانات و تکنولوژی، باز هم بعضی از ورزشکاران حتی بعد از تست‌گیری هم به کرونا مبتلا شده‌اند.

بازیکن تیم فوتبال تراکتور با تحقیر کشور عزیزمان ایران، درباره احتمال شروع لیگ برتر بیان کرد : نمی‌دانم که وضعیت کنترل و قرنطینه در ایران عزیز به چه شکل بوده است؛ اما فکر نمی‌کنم که به اندازه‌ی آلمان جدی گرفته باشند و قرنطینه‌ سفت و سختی انجام داده باشند. در این وضعیت، فکر کردن به ادامه‌ لیگ کار اشتباهی است.

این در حالی است که طبق آمارهای بین المللی و با تمام تحریم های ظالمانه  جمهوری اسلامی ایران در مقابله و پیشگیری کرونا از بسیاری از کشورهای مدعی غربی  و آلمان وضعیت مساعدتری دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دژاگه ایران رو تحقیرنکرده بلکه گفته نمی دانم درایران وضعیت قرنطینه چگونه بوده است.
بعضی ازمسئولین هم ازوضعیت قرنطینه درایران ناراضی بوده اند و هشدار داده اند.
سعی کنید مسایل رنگی و گرایشات سلیقه ای را در اخباردخالت ندهید
عارف
Iran, Islamic Republic of
عمویی شما هم اگه رنگی نگاه نمی کردی میدیدی که مردم و ملت ایران بهترین کنترل رو داشتند....
Iran, Islamic Republic of
دانشمند مگرمن گفتم نداشتند! اگررنگی نیستی حداقل با انصاف باش
میگم بنده خدا دژاگه نگفته ایران کنترل نداشته بلکه گفته نمیدونم.
Iran, Islamic Republic of
جمعیت آلمان با جمعیت ایران تقریبا یکسان است . تعداد مبتلایان ، بهبود یافتگان و فوتی های این کشور بیشتر از ایران می باشد . پس روی هم رفته شرایط در ایران بهتر از آلمان و خیلی از کشورهای غربی است.
Iran, Islamic Republic of
دژاگه واقعا نمی داند در ایران چه خبر است؟ وگرنه این گونه صحبت نمی کرده .
Iran, Islamic Republic of
............
Mostafa
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
.......
Iran, Islamic Republic of
تحقیر چیه . گفته تو المان نمیزارن از خونه خارج بشیم اینجا ول کردن به امون خدا . الانم که هر روز امار کرونا داره بالا تر میره ...
Canada
ایران عزیز تحقیره؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
آقای دژاگه !!!!
باشگاههای آلمانی با کیت های ایرانی تست کرونا از بازیکناشون میگیرن ؟؟؟؟؟
.
Iran, Islamic Republic of
....
سلمان
Iran, Islamic Republic of
سلام
بنده یکی از دنبال کنندگان همیشگی اخبار شما هستم.
متاسفانا گاهی در تحلیل‌ها شتاب زده و بسیار سطحی عمل می‌کنید که جای تاسف داره.
به هر حال از دست داون یک نفر یعنی از دست دادن صد نفر
پس لطفا تحلیل‌هاتون عمیق‌تر کنید.
آخه این بنده خدا چیز بدی نگفت واقعیت گفت.
شما تشریف بیارید خوزستان ببینید رها شدگی را اون وقت به حرف ایشون پی می‌برید.
تازه ایشان گفتند ایران عزیز
Iran, Islamic Republic of
...........
Iran, Islamic Republic of
اصلا ایران را تحقیر نکرده .
Iran, Islamic Republic of
اقا جان همین که گفته نمی دانم در ایران چه خبر است، نشان مید هد که چقدر به ایران و اخبارش علاقمند است.............
Iran, Islamic Republic of
متأسفانه اینقدر بمباران خبری از طرف غربی ها و خود تحقیری از سوی داخلی ها وجود داره که طلا هم اگر داشته باشیم حاضریم با خرمهره عوض کنیم.
کار دشمن که دشمنی کردنه و در این کارش هم موفقه؛ اما مقصر اصلی این وضعیت خواص و رسانه های خودی هستند و در درجه بعد خودمون که تحلیل درست از غلط را یاد نگرفتیم.
عابد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
کجاش تحقیر بود دقیقا؟