جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

پیشنهاد پرسپولیس به ستاره جذاب فولاد؟

چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب: 727545
قانون جدید وزارت ورزش تأکید دارد بازیکنان خارجی شاغل در لیگ ایران می‌توانند به استقلال و پرسپولیس اضافه شوند، اما افراد جدید حق حضور در این دو باشگاه برای فصل آینده را ندارند.
پیشنهاد پرسپولیس به ستاره جذاب فولاد؟
به گزارش جهان نيوز، هفته قبل بود که یکی از نزدیکان به باشگاه پرسپولیس خبر جالبی به ما داد و مدعی شد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، امکان جذب لوسیانو پریرا ، مهاجم فولاد خوزستان به‌وجود می‌آید. این بازیکن سال هاست در آستانه حضور در کمپ سرخپوشان قرار می‌گیرد، اما هر بار به بهانه‌ای، از این باشگاه دور می‌شود. لوسیانو پریرا البته پا به سن گذاشته ولی هنوز یکی از مهاجمان تأثیرگذار لیگ ایران محسوب می‌شود.

حضور لوسیانو پریرا می‌تواند بخشی از بار تهاجمی سرخ‌ها را کاهش دهد زیرا از یک‌سو، پرسپولیس نیاز به مهاجمی سرزن و جنگجو در پیشانی خط حمله دارد و از طرف دیگر، باشگاه مدل تاکتیکی یحیی گل‌محمدی به شکلی است که همیشه یک مهاجم بلندقامت در ترکیب تیمش قرار می‌گیرد. او این نقش را طی هفته‌های گذشته به اوساگونا سپرده بود، اما مهاجم نیجریه‌ای که حالا درخواست فسخ یک‌طرفه داده، نتوانست از وظیفه‌ای که بر عهده اش بود، به خوبی برآید.
 
موضوع دیگر، بحث قانون جدید وزارت ورزش برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بود. این دو باشگاه در فصل آینده دیگر حق جذب بازیکنان خارجی را ندارند، اما شنیدیم موضوع لوسیانو کاملاً متفاوت است. این قانون تأکید کرده بازیکنان خارجی و فعلی دو تیم در ایران می‌مانند و از طرفی، بازیکنان خارجی شاغل در لیگ ایران می‌توانند به استقلال و پرسپولیس اضافه شوند، اما افراد جدید حق حضور در این دو باشگاه برای فصل آینده را ندارند.

به هر حال، لوسیانو پریرا برای حضور در پرسپولیس منع قانونی مقابل خود نمی‌بیند، اما او ثابت کرده اهل شکایت‌های سفت و محکم است تا جایی که به‌خاطر طلب ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی از باشگاه گسترش فولاد سابق یا ماشین‌سازی فعلی، پنجره نقل و انتقالات این تیم تبریزی را بسته و تا زمانی که به کل پولش نرسد، مجوزی برای بازگشایی این پنجره نقل و انتقالاتی نمی‌دهد.


خبر ورزشی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
.........