پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۲

کرونا می تواند به پایان کار اتحادیه اروپا منجر شود

چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب: 727514
جورج سورس، میلیاردر معروف غربی پیش بینی کرده که بحران شیوع کرونا می‌تواند به پایان کار اتحادیه اروپا منجر شود.
کرونا می تواند به پایان کار اتحادیه اروپا منجر شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از دیلی میل، «جورج سورس»، میلیاردر معروف غربی هشدار داده است که بحران شیوع ویروس کرونا می‌تواند به پایان کار «اتحادیه اروپا» منجر شود.

سورس همچنین پیش بینی کرده که شیوع کرونا حتی می‌تواند به پایان سرمایه‌داری مورد نظر فعلی منجر شود.

این سرمایه دار که از او به عنوان پدر انقلابهای رنگی نیز یاد می شود در اظهارات خود گفته است: درباره حیات اتحادیه اروپا نگرانم، چون این اتحادیه هنوز کامل نشده است.

به گفته سورس، در جریان بحران شیوع کرونا، اتحادیه اروپا آسیب پذیرتر از آمریکا خواهد بود، چون نه تنها اتحادیه اروپا هنوز کامل نشده، بلکه برخلاف آمریکا اتکای بیشتری بر قوانین دارد و همین موضوع باعث آسیب پذیری بیشتر اتحادیه اروپا خواهد شد.

در حال حاضر پنج کشور اروپایی پس از آمریکا بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا را در جهان دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
تغییرات زیاد خواهد بود...... سرمایه داری جزء از بین میرود و سرمایه دارهای کلان پشت پرده جوامع کارگری را رهبری و هدایت خواهند کرد!!!.
مجید سرابی
البته این اظهار نظر جناب سورس قبل از آنکه علمی و واقعی باشد ، بیشتر یک نوع حمله به یک رقیب قدرتمند آمریکا است ، آمریکا نمی تواند هیچ قدرتی را در جهان بربتابد حتی اگر متحد سنتی اش باشد ، این اظهارات را می توان در همان مسیری دید که بریتانیا را وادار به خروج از اتحادیه اروپا کرد..