پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

احتمال برگزاری آنلاین نمایشگاه کتاب تهران

سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب: 727436
دبیر شورای سیاست گذاری سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: شنبه هفته آینده مورخ بیست و هفتم اردیبهشت ماه سال جاری جلسه‌ای را با حضور اعضای شورای سیاست گذاری نمایشگاه کتاب و همچنین رییس ستاد مقابله با بیماری کرونا برگزار خواهیم کرد.
احتمال برگزاری آنلاین نمایشگاه کتاب تهران
به گزارش جهان نيوز، ایوب دهقانکار پیرامون آخرین اخبار درباره برگزاری سی و چهارمین دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: به امید خدا شنبه هفته آینده مورخ بیست و هفتم اردیبهشت ماه سال جاری جلسه ای را با حضور اعضا شورای سیاست گذاری نمایشگاه کتاب و همچنین رییس ستاد مقابله با بیماری کرونا برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم به تصمیمی جدی و نهایی برای برگزاری این دوره از نمایشگاه برسیم. 

وی در همین راستا ادامه داد: دستور جلسه آتی شورای سیاست گذاری نمایشگاه کتاب تهران که اولین جلسه در سال جاری محسوب می شود پیرامون آخرین وضعیت کشور به لحاظ برگزاری نمایشگاه کتاب تهران و رصد موقعیت ها خواهد بود، کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت میهمان افتخاری این جلسه است تا به امید خدا بهترین تصمیمات با نظر جمعی در راستای برگزاری این دوره از نمایشگاه اتخاذ شود.

دبیر شورای سیاست گذاری سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران افزود: شورای سیاست گذاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آخرین وضعیت بیماری کرونا را از رییس ستاد ملی مبارزه با کرونا دریافت خواهد کرد و طبیعتا تصمیم گیری ها مبنی بر برگزاری نمایشگاه کتاب تهران براساس این گزارش گرفته خواهد شد. 

وی درباره احتمال برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در سال جاری تاکید کرد: راجع به نمایشگاه کتاب تهران در دوره سی و چهارم صحبت های زیادی شده است و ما خوشحالیم که این رویداد فرهنگی تا این حد برای اقشار مختلف جامعه قابل اهمیت است، این رویداد طیف بزرگی از مردم را در بر می گیرد و ما به دلیل عمومیت فراوان نمایشگاه کتاب می خواهیم در شورای سیاست گذاری بهترین تصمیم را در قبال این مقوله بزرگ فرهنگی در کشور بگیریم. 

دهقانکار درباره احتمال برگزاری آنلاین نمایش کتاب تهران افزود: اگر براساس جلسه شنبه بنا بر عدم برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شود ما تمام سناریوهای موجود را در قبال جایگزین کردن برای این رویداد بزرگ ادبی در نظر گرفته ایم که برگزاری آنلاین و نمایشگاه مجازی نیز یکی از همین سناریوهای مورد نظر است. 

وی در همین رابطه اضافه کرد: با توجه به ابعاد اقتصادی، سیاسی و فرهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ایده آل شورای سیاست گذاری این نمایشگاه برگزاری آن به صورت همیشگی خواهد بود اما در صورتی که هیچ راهی برای برگزاری نمایشگاه وجود نداشته باشد ما آمادگی‌های متنوعی برای برگزاری این رویداد به صورت غیر حضوری هستیم.

دهقانکار درباره محل برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در دوره سی و چهارم افزود: اگر امسال با تایید ستاد ملی مبارزه با کرونا شاهد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران باشیم، بدون شک با وجود تفاهمنامه های موجود این رویداد ادبی بار دیگر در محل «مصلی امام خمینی (ره)» برگزار خواهد گردید. 

دبیر شورای سیاست گذاری سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران درباره رعایت نکات بهداشتی مربوط به بیماری کرونا در صورت برگزاری این نمایشگاه خاطرنشان کرد: اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را جایز اعلام کند مطمئن باشید که ما از بالاترین آمادگی برای رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی مبارزه با کرونا برخوردار خواهیم بود و در این زمینه به هیچ عنوان جای نگرانی نیست. 

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به صورت مجازی برگزار کنید و تسهیلاتی مثل تخفیف خرید و هزینه پستی رایگان را هم در نظر بگیرید