جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۴

تسلیت سردار سلامی درپی شهادت دریادلان ارتش

دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب: 727376
فرمانده کل سپاه در پیامی به سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش در تمرین دریایی در آب‌های دریای عمان را تبریک و تسلیت گفت.
تسلیت سردار سلامی درپی شهادت دریادلان ارتش
به گزارش جهان نيوز، در پی بروز حادثه برای یک فروند شناور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمرین دریایی در دریای عمان و شهادت و مجروحیت جمعی از دریادلان این نیرو، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
امیر سرلشکر برادر سید عبدالرحیم موسوی
فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم ؛
شهادت جمعی از دریادلان ارتش جمهوری اسلامی ایران و همرزمان شجاع جنابعالی در تمرین نیروی دریایی آن سازمان، در آب های دریای عمان را به محضر فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، جنابعالی و آحاد فرماندهان و کارکنان آجا و خانواده معظم شهیدان این حادثه ، تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

از درگاه خدای سبحان برای شهدای عزیز، رحمت و رضوان الهی و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای مجروحین فداکار حادثه، عافیت و سلامتی و برای آن همرزم ارجمند و آحاد همکاران و نیز خانواده‌ها و بازماندگان مکرم، صبر و شکیبایی توأم با پاداش صابرین مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مسخره است واقعا . بعد از زدن هواپیما حالا نوبت ناو بود . اخه چرا دقت نمی کنید . این چه وضعشه . مایه ابروریزی جمهوری اسلامی ایران شدید.
Iran, Islamic Republic of
چرا قبل از شلیک بررسی نکردن .....
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
......