پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۱

سپاه محصولات زمین مانده کشاورزان کرمان را خرید

يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب: 727264
مدتی است کشاورزان بویژه کشاورزان صیفی‌کار و پیازکار محصولات خود را به نازل‌ترین قیمت هم نمی‌توانند بفروشند. سپاه پاسداران کرمان برای جلوگیری از ضرر و زیان آنها ورود کرده است.
سپاه محصولات زمین مانده کشاورزان کرمان را خرید
به گزارش جهان نيوز، مسعود اسدی رئیس مجمع هماهنگی تشکل‌های کشاورزی کشور، گفت: تولید پیاز در منطقه کرمان به حدی است که به دلیل عدم برنامه ریزی از سوی دولت به نازل‌ترین قیمت رسیده و در حالی که سازمان تعاون روستایی هر کیلو پیاز را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 450 تومان خریداری می‌کند که پول هزینه‌های کشاورز هم درنمی‌آید، سپاه کرمان به تازگی ورود کرده و هر کیلو پیاز را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هزار تومان خرید می‌کند و خودرو هم برای حمل در اختیار کشاورزان می‌گذارد.

اسدی اضافه کرد: دلیل کاهش شدید قیمت مشکلات دولت در نبود صنایع تبدیلی و عدم توجه به بخش بازرگانی محصولات کشاورزی و اجرا نکردن الگوی کشت است.

وی تأکید کرد: اقدام سپاه پاسداران برای کشاورزان بسیار حائز اهمیت بوده و بارقه امیدی در دل کشاورزان ایجاد کرده است، بنابراین مجمع هماهنگی تشکل‌های کشاورزی کشور به نمایندگی از کشاورزان منطقه نامه‌ای به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشته و از اقدامات این نهاد تشکر و قدردانی می‌کند.


متن نامه مورد اشاره به این شرح است:
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عباس
Iran, Islamic Republic of
....