پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

اعتراف به قتل پسر دانشجو به خاطر ۱۵‌میلیون

يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 727221
مرد جوانی که به خاطر طلب ۱۵ میلیون تومانی‌اش پسر دانشجویی را با شلیک گلوله در خوابگاه به قتل رسانده بود دستگیر شد.
اعتراف به قتل پسر دانشجو به خاطر ۱۵‌میلیون
به گزارش جهان نيوز، قاتل مرد ۳۵‌ساله‌ای به نام پیمان است که ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه سه‌شنبه شانزدهم اردیبهشت هم اتاقی‌های قبلی‌اش را در خوابگاهی حوالی پل چوبی با شلیک چهار‌گلوله به قتل رساند و از محل گریخت.

آن شب مأموران کلانتری‌۱۰۶ نامجو در محل حادثه در اتاق شیشه‌ای نگهبانی با جسد پسر ۲۱‌ساله‌ای به نام منصور روبه‌رو شدند که با شلیک گلوله اسلحه وینچستر به قلب، دست و پهلو به قتل رسیده بود.

با اعلام خبر قتل پسر جوان قاضی واحدی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی در محل به تحقیق پرداختند.

بررسی‌ها نشان داد مقتول اهل مازندران و دانشجوی رشته مهندسی و فنی بوده که در این خوابگاه خصوصی زندگی می‌کرده است. همچنین مشخص شد قاتل هم اهل اصفهان است که به خاطر بدهی از اصفهان فرار می‌کند و برای کار به تهران می‌آید. قاتل در تهران هم‌اتاق مقتول می‌شود، اما مدتی بعد با هم اختلاف مالی پیدا می‌کنند و از هم جدا می‌شوند. بنابراین همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی، پیمان به عنوان قاتل تحت تعقیب مأموران قرار گرفت تا اینکه ساعت ۱۷ بعد‌از‌ظهر ۱۷‌اردیبهشت در تعقیب و گریزی حوالی میدان امام خمینی به دام افتاد.

صبح دیروز متهم برای تحقیق به دادسرای امور جنایی منتقل شد. وی در بازجویی‌ها با اعتراف به قتل گفت: کارم مجسمه‌سازی است و در اصفهان کار می‌کردم تا اینکه بدهی بالا آوردم و به تهران گریختم. در تهران کار مجسمه‌سازی و دیزاین حیاط انجام می‌دادم و از آنجایی که حساب بانکی نداشتم هر چقدر دستمزد می‌گرفتم به کارت منصور واریز می‌کردم. مدتی قبل از منصور خواستم ۱۵‌میلیون تومانی که به کارتش واریز کرده‌ام به من پرداخت کند، اما او گفت پولی ندارد و بعد از آن هم اتاقش را از من جدا کرد. وقتی متوجه شدم او قصد ندارد بدهی‌اش را پرداخت کند عصبانی شدم و به یکی از شهر‌های غربی کشور رفتم و اسلحه‌ای با پنج‌فشنگ خریدم و به تهران برگشتم و این حادثه مرگبار را رقم زدم.

برادر مقتول هم گفت: برادرم دانشجوی فنی و مهندسی بود مدتی قبل به عنوان مهمان به یکی از دانشگاه‌های تهران آمد و همراه یکی از دوستانش به عنوان کارشناس آی‌تی به عنوان مسئول پورتال بانک‌های غیر دولتی فعالیت می‌کرد و با کسی هم اختلاف نداشت.

در پایان متهم به دستور قاضی واحدی برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
منبع:جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *