چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۲
۳

هشدار سروری درباره استبداد هیئت رئیسه مجلس

يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب: 727217
ترکیب مجلس یازدهم اجازه نخواهد داد تا هیئت رئیسه با روش استبدادی و تکروی خانه ملت را اداره کند.
هشدار سروری درباره استبداد هیئت رئیسه مجلس
به گزارش جهان نيوز، پرویز سروری درباره مؤلفه‌های ترکیب هیئت رئیسه مطلوب در مجلس یازدهم اظهار کرد: هیئت رئیسه نماد مجلس شورای اسلامی است و من فکر می‌کنم با توجه به مقتضیاتی که امروز با آن مواجه هستیم و ترکیب انقلابی که در مجلس یازدهم مشاهده می‌شود، طبعیتاً هیئت رئیسه مجلس یازدهم باید انقلابی، جهادی و کارآمد باشد تا بتواند مجلس را به رأس امور بازگرداند.

وی افزود: نقش هیئت رئیسه بسیار پررنگ است و می‌تواند مطالبات مجلس را در حداکثر مطالبات تبلور و تجلی دهد تا بتواند در سقف مطالبات خود به ایفای نقش بپردازد.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه هیئت رئیسه مجلس یازدهم باید تجلی پیشبرد راهبردها و رویکرد این دوره از مجلس باشد، گفت: احساس من این است که با یک هیئت رئیسه بسیار متفاوت در مجلس آینده روبه‌رو خواهیم شد و این هیئت رئیسه با هیئت رئیسه مجالس گذشته بسیار تفاوت دارد.

سروری بیان کرد: نمایندگان مجلس یازدهم از لحاظ علمی و سوابق اجرایی و مدیریتی و چه از نظر توانمندی‌های فردی در سطح بالایی قرار دارند و نسبت به امورات جاری مجلس حساس هستند؛ لذا هیئت رئیسه مجلس یازدهم باید تلاش کند تا توقعات نمایندگان را در نحوه مدیریت و اداره مجلس برآورده سازد.

وی گفت: ترکیب مجلس یازدهم اجازه نخواهد داد تا هیئت رئیسه با روش استبدادی و تکروی خانه ملت را اداره کند. مجلس یازدهم عزم خود را جزم کرده تا با هم‌افزایی حداکثری زمینه‌های اقتدار، استقلال و کارآمدی مجلس را به وجود آورد.

منبع:آنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
.....
Romania
.....