شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱۲
پس از شروع به کار نخست وزیر جدید در بغداد؛

آمریکا معافیت عراق برای خرید برق از ایران را تمدیدکرد

پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 726903
آمریکا اعلام کرده که به عراق معافیت چهار ماهه را برای واردات برق از ایران خواهد داد. اعلام این معافیت پس از رای موافق پارلمان عراق به نخست وزیر جدید این کشور صورت گرفته است.
معافیت عراق برای واردات برق ایران تمدید شد
به گزارش جهان نيوز، «مایک پمپئو»، وزیر خارجه آمریکا اعلام کرده که به عراق برای واردات و خرید برق از ایران به مدت ۱۲۰ روز معافیت از تحریم خواهد داد و معافیت‌های فعلی خرید برق از ایران تا چهار ماه دیگر تمدید می‌شود.

پمپئو ادعا کرده که اعلام این معافیت برای کمک به دولت جدید عراق به نخست وزیری «مصطفی الکاظمی» در جهت ایجاد ثبات در این کشور است.

پیش از این نیز آمریکا در ماه مارس معافیت تحریمی عراق برای خرید برق و گاز از ایران را به مدت ۳۰ روز تمدیده کرده بود.

اعلام این معافیت از تحریم برای دولت عراق، تنها ساعاتی پس از اعلام رأی موافق پارلمان به کابینه «مصطفی الکاظمی» در نیمه شب گذشته صورت می‌گیرد.

نیمه شب گذشته با رأی پارلمان عراق، مصطفی الکاظمی رسماً از عنوان نخست وزیر مکلف به نخست وزیر رسمی عراق تبدیل شد. وی به همراه اعضای کابینه اش در صحن پارلمان سوگند یاد کردند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا جنایتکار شماره یک به همراه اسرائیل جنایتکار شماره یک درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک از گروه تروریستی منافقین، صدام، تروریسم، القاعده، طالبان، گروهگ تروریستی جیش الظلم، داعش، گروه تروریستی جبهه النصره، مخالفان سوری، ارتش آزاد سوریه، شورشیان سوریه، تکفیری ها، گروه های تروریستی، رژیم کودک کش صهیونیستی، رژیم کودک کش سعودی و دیگر رژیم های عربی فاجعه ایجاد کرده است.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
مایک پمپئو»، وزیر خارجه آمریکا کم آورده و علیه ایران دروغ می گوید.
Iran, Islamic Republic of
گروه تروریستی مورد حمایت ترکیه برج یک نیروگاه حرارتی در حومه ادلب را منهدم کرد
Iran, Islamic Republic of
نیروهای آمریکایی در حال انتقال داعش از سوریه به عراق هستند
Iran, Islamic Republic of
...........
Iran, Islamic Republic of
..............
Iran, Islamic Republic of
ترکیه جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون با حمایت آمریکا جنایتکار شماره یک با کمک های مالی برخی کشورهای عربی و غربی درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک بیش از 999 هزار مزدور را از کشورهای اروپایی به سوریه وعراق فرستاده است
Iran, Islamic Republic of
لازم به ذکر است که بر اساس توافقنامه امضا شده بین سازمان ملل و عراق عناصر گروهک تروریستی منافقین در پادگان موقت لیبرتی در نزدیکی بغداد مستقر می‌شوند تا از آنجا به خارج از عراق منتقل شوند.
طی ماه‌های گذشته گروه‌هایی از عناصر منافقین به پادگان لیبرتی منتقل شده و این روند در آینده دنبال می‌شود تا همه آنها به این کمپ موقت منتقل شوند.
Iran, Islamic Republic of
سازمان مجاهدین دو سال بعد از جنگ ایران و عراق در سال ۶۱ به عراق رفتند
Iran, Islamic Republic of
آمریکا و کشورهای اروپایی به همراه برخی از کشورهای منطقه از آغاز بحران سوریه در سال 1389 از تامین کنندگان اصلی تسلیحات تروریست ها بودند.
Iran, Islamic Republic of
غربی ها جنایتکار جنایتکار شماره یک چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟.