پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۷
همتی:

پرونده مهمترین ادغام بانکی به زودی بسته می‌شود

پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 726873
رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد که مجامع ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح به زودی برگزار و پرونده مهمترین ادغام بانکی بسته خواهد شد.
پرونده مهمترین ادغام بانکی به زودی بسته می‌شود
به گزارش جهان نيوز، عبدالناصر همتی در یادداشتی اینستاگرامی نوشت: عصر امروز ۹۹/۲/۱۷ در جلسه‌ای با حضور معاون اول رئیس جمهور آخرین بررسی‌ها در خصوص روند ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه انجام شد.

این پروژه یکی از پیچیده‌ترین و سخت‌ترین پروژه‌های بانکی است که با تدابیر مقام معظم رهبری، به یاری خدا با همت همکارانم در حوزه نظارت و با همراهی خوب وزارت اقتصاد، ستاد مشترک نیروهای مسلح و بانک سپه به نحو مطلوبی پیش رفته و به مراحل پایانی خود نزدیک است.

در طول ماه‌های گذشته و در جریان ادغام، با نظارت بانک مرکزی و تدبیر و راهبری خوب مدیریت بانک سپه، اصلاحات خوبی خصوصاً در منابع و مصارف بانک‌های ادغام شونده انجام و به آرامش فعلی بازار پول کمک خوبی شده است.

با تصمیماتی که امروز در جلسه اتخاذ شد، ان‌شاالله به زودی مجامع ادغام این بانک‌ها برگزار و پرونده مهمترین ادغام بانکی بسته خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دو چشم پر سو
Iran, Islamic Republic of
........
Australia
در این بانک ها.... و بعدا دیدن صداش داره در میاد و پولی نمانده تا به سپرده گذار بر گردانند طرفند ادغام در بانک سپه را اجرا کردند. بانک سپه با این همه پرسنل و زیان انباشته این بانک ها قطعا نابود می شود.
محمدایوب
Iran, Islamic Republic of
. این بانکها که وابسته به نیروهای مسلح بود خصوصا سپاه اگه مشکلی داشت اصلاح طلبان آنچنان بزرگش میکردند که صدای آن به گوش درگذشتگان هم میرسید ...
خرمشهر
Iran, Islamic Republic of
هرچند که سیتم بانکی کشور ما ورشکسته و فشل است و از سپرده های مردم به کارمندان خود وام های بلند مدت کلان و بدون سود و فقط با کارمزد بسیار بسیار ناچیز می دهد اما ادغام بانک های نظامی و موسسات مالی وابسته یکی از بهترین اقدامات بانک مرکزی بحساب خواهد آمد و این تجربه گرانبها را باید برای ادغام دیگر بانک ها و کاهش تعداد بانک و شعب در کشور ادامه داد.....
سید سیدی
Iran, Islamic Republic of
..........
محمدایوب
Iran, Islamic Republic of
.....
محمد
Iran, Islamic Republic of
......