شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۹

انهدام ۲ تیم‌ تروریستی در آذربایجان و کردستان

چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب: 726857
سربازان گمنام امام زمان(عج) در ادارات کل آذربایجان و کردستان موفق شدند، دو تیم تروریستی وابسته به گروهک‌های تجزیه طلب را رصد و منهدم کنند.
انهدام ۲ تیم‌ تروریستی در آذربایجان و کردستان
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، سربازان گمنام امام زمان (عج) در ادارات کل آذربایجان و کردستان موفق شدند، دو تیم تروریستی وابسته به گروهک های تجزیه طلب که برای اقدامت ایذایی و تروریستی از اقلیم همسایه وارد کشور شده بودند را رصد و منهدم نمایند.

طی عملیات اطلاعاتی موثر صورت گرفته 16 نفر از عناصر تروریست به همراه 2 قبضه کلاشینکف، یک قبضه کلت کمری، 2 قبضه نارنجک جنگی، 7 عدد خشاب و 240 عدد فشنگ به همراه تجهیزات انفجاری بازداشت شدند.

سرکرده این کروهک تروریستی تحت حمایت یکی از کشورهای مرتجع عربی و در اروپا مستقر است.

برخی از تروریست های دستگیر شده، در ترور و به شهادت رساندن افراد بی گناه و اخاذی از تولید کنندگان و تجار در غرب کشور نقش داشته اند. یکی از تیم های تروریستی در اقدامی جنایتکارانه فرزند یکی از هواداران نظام را مظلومانه به شهادت رسانده است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان باید در این مورد توضیح و پاسخ دهد ترکیه جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون به همراهی داعش، مخالفان سوری، ارتش آزاد سوریه، شورشیان سوریه، گروهک تروریستی جبهه النصره و دیگر گروه های تروریستی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه سوریه را قتل عام می کند شما به خاطر چه و بابت با وزیر امور خارجه ترکیه و دیگر مسئولان ترکیه گفت و گو می کند.
ناشناس
United States
...
Iran, Islamic Republic of
آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی به دو تیم تروریستی مانند ضد انقلاب و اشرار درغرب کشور کمک می کنند
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
.......
Iran, Islamic Republic of
لازم به ذکر است که بر اساس توافقنامه امضا شده بین سازمان ملل و عراق عناصر گروهک تروریستی منافقین در پادگان موقت لیبرتی در نزدیکی بغداد مستقر می‌شوند تا از آنجا به خارج از عراق منتقل شوند.
طی ماه‌های گذشته گروه‌هایی از عناصر منافقین به پادگان لیبرتی منتقل شده و این روند در آینده دنبال می‌شود تا همه آنها به این کمپ موقت منتقل شوند.
Iran, Islamic Republic of
سازمان مجاهدین دو سال بعد از جنگ ایران و عراق در سال ۶۱ به عراق رفتند
Iran, Islamic Republic of
آمریکا عناصر گروهک منافقین را در شمال عراق آموزش می‌دهد.
Iran, Islamic Republic of
........