شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۱

روحانی: مراسم شب قدر در حرم رضوی برگزار شود

چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب: 726769
در مشهد در حرم امام رضا (ع) یکی از صحن‌ها با تعداد کم زائران و افرادی محدود که حضور پیدا می‌کنند و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مراسم شب قدر برگزار شود.
روحانی: مراسم شب قدر در حرم رضوی برگزار شود
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور  در آیین بزرگداشت هفته معلم در ارتباط ویدیو کنفرانسی با «علیرضا رزم حسینی» استاندار خراسان رضوی، گفت: تصمیم ستاد مبارزه با کرونا این است که در مناطقی که در شرایط وضعیت سفید (کم‌خطر) کرونا قرار ندارند در شب‌های قدر مکان خاصی در نظر گرفته شود؛ مثلاً در مشهد در حرم امام رضا (ع) یکی از صحن‌ها با تعداد کم زائران و افرادی محدود که حضور پیدا می‌کنند و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مراسم شب قدر برگزار شود.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه «در مناطقی که در وضعیت سفید و کم‌خطر بیماری کرونا نیستند، مراسم شب‌های قدر در مکان‌های مشخص و با حضور محدود افراد برگزار ‌شود» گفت:

صداوسیما این مراسم‌ها را پخش کند تا مردم حال و هوای معنوی این شب‌ها را احساس کنند.

روحانی تأکید کرد: صداوسیما نیز یاری کند و صحنه‌های مراسم شب‌های قدر را برای مردم پخش کند تا مردم استفاده کنند. برای همه شهر‌ها دستورالعمل همین است و وزارت بهداشت و استانداران این موضوع را پیگیری و دنبال کنند.

وی با اشاره به تصمیمات آخرین جلسه ستاد کرونا گفت: مقرر شد در شب‌های قدر با حضور تعداد محدود و کم مردم در مکان‌های مشخص شده و با فاصله‌های معین شده مراسم برگزار شود و این مراسم‌ها در فضای مجازی و با همکاری و کمک صداوسیما پخش شود تا مردم حال و هوای معنوی شب قدر را احساس کنند.

رئیس‌جمهوری از محبت‌های مردم مشهد در میزبانی از زائران امام رضا (ع) تشکر کرد و گفت: امیدواریم شرایط به‌زودی مساعد شود تا هم‌وطنان مشهدی دوباره از زائران آن امام عزیز میزبانی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
لابد از الان فروش جا و رزرو و بعد زد و خورد برای حضور در تعداد محدود شروع شده است