کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فریدون عباسی: دوره احمدی نژاد تمام شده

16 ارديبهشت 1399 ساعت 14:28

آقای احمدی‌نژاد یک نفر بود که در یک دوره‌ای از شورای نگهبان برای حضور در انتخابات تاییدیه گرفت و دو دوره مردم به او رای دادند و اکنون دوره‌اش تمام شده است.


به گزارش جهان نیوز، دکتر فریدون عباسی، رئیس سابق سازمان انرژی اتمی و منتخب مردم کازرون که خود را جزو داوطلبین مستقل برای ریاست مجلس اعلام کرده است، در گفتگو با خبرگزاری ایلنا گفته است: آقای احمدی‌نژاد یک ایدئولوژی یا سبک نیست. ایشان یک نفر بود که در یک دوره‌ای از شورای نگهبان برای حضور در انتخابات تاییدیه گرفت و دو دوره مردم به او رای دادند و اکنون دوره‌اش تمام شده است.

وی ادامه داد: یعنی وقتی شورای نگهبان دوباره نمی‌پذیرد که ایشان برای ریاست جمهوری بیاید یعنی ایشان خاتمه پیدا کرده است. در نتیجه اینکه دائم در خصوص جریانی به نام «احمدی‌نژادی‌ها» فضاسازی می‌کنند، یک جوسازی مطبوعاتی است. اعضای کابینه‌ آقای احمدی‌نژاد افرادی بودند که به آرمان‌های انقلاب نزدیک‌تر بودند و براساس موضع انقلابی بودن و پیروی از رهبری در کابینه‌ ایشان جمع شدند اما در هر شرایط تعدادی از این افراد خودشان دارای سبک مشخصی هستند و خیلی از آقای احمدی‌نژاد پیروی نمی‌کنند.


کد مطلب: 726711

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/726711/فریدون-عباسی-دوره-احمدی-نژاد-تمام-شده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com