جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۹
۱۷

«بچه مهندس۳» چگونه امنیتی شد؟

سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب: 726707
تهیه‌کننده سریال رمضانی «بچه مهندس۳» درباره احتمال ساخته شدن فصل چهارم این مجموعه بیان کرد که هنوز پیشنهادی نشده و اگر بخواهند بسازند باید به قصه و ماجرای آن فکر کنند.
«بچه مهندس۳» چگونه امنیتی شد؟
به گزارش جهان نيوز، تهیه‌کننده سریال رمضانی «بچه مهندس۳» درباره احتمال ساخته شدن فصل چهارم این مجموعه بیان کرد که هنوز پیشنهادی نشده و اگر بخواهند بسازند باید به قصه و ماجرای آن فکر کنند.

سعید سعدی تهیه‌کننده سریال «بچه مهندس ۳» ضمن اشاره به داستان این سریال که نسبت به فصل‌های قبل دچار تغییرات زیادی شده است، گفت: از ابتدا روند کلی قصه اینگونه بود که ما در فصل سوم، شاهد دوران جوانی و دانشجویی جواد جوادی می‌بودیم و این در سیناپس کلی و اولیه نیز آمده بود.

وی درباره فضای امنیتی سریال نیز بیان کرد: فضای امنیتی جزو تغییراتی بود که در فصل سوم سراغ آن رفتیم که با توجه به شرایط موجود در جامعه پیش آمد و تصمیم گرفتیم به این فضا نزدیک شویم.
 
سعدی درباره فرآیند رسیدن به این فضا اضافه کرد: پیشنهادهایی از طرف ارگان‌های مختلف در این باره به خود ما شده بود و به خاطر عقبه‌ای که داشتم دوستانی این پیشنهادها را مطرح کردند و بخش امنیتی در روند قصه وارد شد.

این تهیه‌کننده در پاسخ به اینکه با توجه به استقبالی که در شب‌های رمضان از فصل سوم سریال شده آیا قرار است فصل چهارم آن نیز ساخته شود یا خیر، گفت: هنوز پیشنهادی در این زمینه نداشته‌ایم اما اگر این پیشنهاد مطرح شود دوباره باید درباره آن فکر شود. در این فصل بسیار تلاش شد که کار از جذابیت نیفتد. به ویژه اینکه فصل یک سریال جذابیت‌هایی زیادی داشت و ما باید در فصل سه کاری می‌کردیم که بیننده بنشیند پای تلویزیون و این سریال را دنبال کند.

وی در ادامه درباره کیفیت فنی این فصل از سریال نیز عنوان کرد: ما تا پایان فیلمبرداری تغییرات اساسی در کلیت قصه دادیم و با فیلمنامه آماده کار نکردیم که شاید این مسئله در مباحث کیفی کار تاثیرگذار بوده باشد. البته باید در نظر داشت که هیچیک از سریال‌های رمضان امسال، برای ماه رمضان تولید نشده بودند.

سعدی درباره جابه‌جایی زمان پخش «بچه مهندس ۳» توضیح داد: زمان اولیه‌ای که برای پخش سریال ما در نظر گرفته شده بود، آبان‌ماه بود و شاید به این دلیل است که حال و هوای سریال مناسب ماه رمضان به‌نظر نمی‌رسد و شاید تلاش برای رساندن سریال به آنتن برای شب‌های رمضان، نقصان‌هایی را در کار ایجاد کرده باشد.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد امین شیخ
Iran, Islamic Republic of
عالی بود دم تون گرم که با این کرونا برا مردم فیلم پخش می کنید خیلی عالی بود و با تشکر از کارگردان فیلم واقعاً دمت گرم
رفیع
Iran, Islamic Republic of
عالیه....خیلی سریال خوبیه
.
Iran, Islamic Republic of
واقعا فیلم خوبیه اصلا جواد جوادی خیلی خوب و مظلومه
.
Iran, Islamic Republic of
......
Turkey
.....
.
Turkey
....
زهرا سیناییان
Turkey
خیلی فیلم بچه مهندس خوبه انشاالله فصل ۴
هم ساخته شود
عشقم تویی نفسم
Italy
کجاش خوبه انشالله ادامه نداشته باشه
زهرا سیناییا ن
Turkey
من فیلم بچه مهندس ۳ رو خیلی دوست دارم مخصوصأ از نویسنده وروزبه حصاری سعید کریمی تشکر میکنم .....
شبنم
Italy
بدنبود
عشقم تویی
Italy
چرته
fatemeh
Iran, Islamic Republic of
عالی کجاش چرت عالی تراز این فیلم من ندیدم به خصوص بازی آقای حصاری ودیگرعوامل عالی ممنون از این فیلم زیبا که ساختید
Iran, Islamic Republic of
...
fatemeh
Iran, Islamic Republic of
ممنونم از پخش بچه مهندس۳ بازیگراش بسیار عالی بازی کرده اند به خصوص آقای حصاری لطفا بچه مهندس ۴ هم بسازید همه قسمت هاش عالی بود فقط وقتی شبه می خواست بره دکتر راباتفنگ بکشه ودکتر هم نبود وارد پالایشگاه که شد مگه پالایشگاه دوربین نداشت این قدر راحت وارد شد
fatemeh
Iran, Islamic Republic of
واقعا عالی بود خیلی زیبا بود لطفا فصل ۴ رابسازید
Iran, Islamic Republic of
خوب ترین ،عالی ترین، زیبا ترین وخش ترین فیلمی که دیدم بچه مهندس بود آقای حصاری عالی بازی کرده اند امیدوارم فصل ۴ هم ساخته بشه وآقای حصاری هم بازی کنند وقتی تموم شد خیلی ناراحت شدم من که هروز دراینترنت قسمت هاش را مرور می کنم همه فصل هاش عالی بود
Iran, Islamic Republic of
به نظر من جودا درحق مژگان نامردی کرد